GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο133)

Τι απαντάς σε έναν άνθρωπο όταν σου λέει:
  1. Αυτό το πεύκο με ενοχλεί, γεμίζει κάμπιες ο τόπος και πιστέυω πως η καλύτερη λύση είναι να το κόψουμε....
  2. Λέω να φράξουμε το οικόπεδο (το οποίο ανήκει σε άλλον άσχετο) ώστε να μην παρκάρει κανένας και ο κόσμος να παρκάρει στο τσιμέντο ώστε οι επισκέπτες του σπιτιού μου να πατάνε στην άσφαλτο και να μην μου λερώνουν το σπίτι...
  3. Οι γάτες κατουράνε μέσα στο νερό...
  4. και άλλα πολλά

Πείτε μου τι του απαντάς;;;;

Εγώ πάντως σας εύχομαι ένα σούπερ Σ/Κ με μπανάκια!!!!

Ετικέτες

2 σχόλια:

  • Τη 1:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Του απαντάς "επίσης η γη είναι επίπεδη σαν ταψί και αναρωτιέμαι πως δεν έχεις πέσει ακόμα από την άκρη της"
    ;-)

     
  • Τη 2:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    1) Ότι έχει δίκιο ως προς το πεύκο (είναι το χειρότερο και πιό επικίνδυνο δέντρο) αλλά αφού το κόψουμε πρέπει να φυτέψουμε κάτι άλλο καλυτερο στη θέση του :)

    2) Ότι η περίφραξη θα θεωρηθεί κοινωνική προσφορά προς το γείτονα :p

    3) Και τα ψάρια το ίδιο :ppp

    4) Όπως;;; >:)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα