GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 17, 2007

Εσείς οι Ελληνάρες δεν πάτε καλά!!!!

Αυτή τη φορά είναι η μόνη φορά που νιώθω πως εγώ είμαι μια χαρά και όλοι οι άλλοι τα έχουν παίξει!!
1ον) απο γκάλοπ που είχε γίνει στα blogs, και μεταξύ φίλων και γενικά ότι άκουγα απο τον κόσμο φαινόταν πως το ΣΥΡΙΖΑ θα σάρωνε σε σχέση με κάθε άλλη φορά!! ΌΛΟΙ "υποτίθεται" θα ψήφιζαν ΣΥΡΙΖΑ... και τελικά πήρε ποσοστο μία απο τα ίδια!!!!
2ον) Οι περιοχές που κατακαήκαν και (άποψή μου) έφταιγε σε μεγάλο ποσοστό η κυβέρνηση... γιατί έπρεπε να είχε πάρει τα μέτρα της (πυρασφάλειες, περισσότερους πυροσβέστες, περισσότερα canadair αντι F-16, περιπολίες κ.τλ.) αντί να καταψηφίσουν την Ν.Δ. την έβγαλαν πρώτο κόμμα!!!!!
3ον) Πως είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμα άτομα που κατεβαίνουν στο Σύνταγμα επειδή νίκησε το κόμμα τους!!! Μα είναι δυνατόν;;;; Εσύ καλέ μου άνθρωπε... γιατί χαίρεσαι;;;; άλλοι θα τα τσεπώσουν, άλλοι θα φάνε με όχι χρυσά..., αλλά πλατινένια κουτάλια!!!!! Πως είναι δυνατόν να μην βλέπουν μπροστά τους;;;; Γιατί ήθελα να είμαι με ένα ελικόπτερο πάνω απο αυτούς και να τους περιέλουζα με καυτό λάδι;;; Να δω πόσο δυνατά θα σκούζουν τότε;;;;; (Τα ίδια θα έλεγα για οποιοδήποτε κόμμα, αλλά ένα είναι σίγουρο.... το χέρι μου να κοπεί εγώ ΔΕΞΙΑ δεν ψηφίζω.....)
Μάλλον πρέπει να μεταναστεύσω... Η Ελλάδα πάει κατά διαόλου.... Η επόμενη μέρα με κάνει και νιώθω πιο νευρική απο ποτέ....

Ετικέτες

10 σχόλια:

  • Τη 12:10 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    THN IDIA APORIA EIXA KAI EGW XTES POY EVLEPA TO KENTRO TOY HRAKLEIOY GEMATO KOSMO NA PANHGYRIZEI...GIA TI?TI NA PEIS O KATHENAS OTI KATALABAINEI KANEI.EFH

     
  • Τη 4:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κορκόδειλας είπε...

    ελα ρε, σχεδόν το ίδιο post έβγαλα κι εγω. καλή φάση. ευτυχώς δεν είχα μόνο εγώ αυτή την απορία.

     
  • Τη 4:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lion είπε...

    Εισαγωγη: "Αυτή τη φορά είναι η μόνη φορά που νιώθω πως εγώ είμαι μια χαρά και όλοι οι άλλοι τα έχουν παίξει!!"

    Σχολιο: ΟΚ, δεν πειραζει, μην χολοσκας. Θα συνηθισεις και σε μερικα χρονακια θα θεωρεις τους ελληναρες φυσιολογικα ατομα. Ιδιως αν σου παρουσιαζονται με υψωμενο δαχτυλο, δασκαλιστικο υφος, παντογνωστικη περιφρονηση για τους παντες και βαρυγδουπες, "επιστημονικες" αναλυσεις γυρω απο το Τιποτα. Εκτος αν...

    Επιλογος: "Μάλλον πρέπει να μεταναστεύσω... Η Ελλάδα πάει κατά διαόλου.... Η επόμενη μέρα με κάνει και νιώθω πιο νευρική απο ποτέ"

    Σχολιο: ... αποφασισεις να τους βαζεις καθε φορα στην θεση τους και να εχεις μηδενικες ανοχες απεναντι τους. Εκτος αν πραγματι την κοπανησεις εσυ και ο αγαπημενος σου για καλυτερες χωρες. Οι επιλογες παμπολλες.

    Καλημερα.

     
  • Τη 5:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ο συν ανεβηκε σημαντικα στην Α και Β αθηνων,οπου και ψηφιζουν αυτοι που μας το λεγαν.Οσο για την ΝΔ,και εγω δεν ξαναμιλαω,Ειμαστε αξιοι της μοιρας μας.

     
  • Τη 10:46 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Φαίνεται πως μόνο οι Bloggers ψήφισαν συριζα... εξ ου και ο Αλέκος ευχαρίστησε την γενιά του διαδυκτίου... :p

     
  • Τη 4:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Τις ίδιες απορίες έχουμε...και τη ίδια νευρικότητα αγαπητή μου!

     
  • Τη 12:17 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    dikio exeis! an psifixan siriza osoi lene pos psifizoun siriza, tha itan kivernisi tora!!

     
  • Τη 5:20 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    alla leme...kai sti kalpi kotes...ws sunithws...

     
  • Τη 12:55 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Η Ελλάδα πάει κατά διαόλου.... Η επόμενη μέρα με κάνει και νιώθω πιο νευρική απο ποτέ....
    ====================================

    Καλύτερα ΝΔ παρά οπισθοδρομικό ΣΥΡΙΖΑ γιατί θα μας έπαιρνε ΣΥΡΙΖΑ τα κεφάλια μας. Αντε κύριε "100.000 Ευρώ ετήσιο εισόδημα και 2 παιδιά που σπουδάζουν στο England" και κυρία "είμαι κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων αλλά τη κόρη μου την έστειλα στο Deree.". Υποκριτές.

     
  • Τη 3:42 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    buy tramadol no prescription cheap tramadol no rx - buy tramadol 50mg online

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα