GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Αυγούστου 10, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 96)

Στον Βέρτη αδελφές μου... στον Βέρτη!!!!
Πολύ ωραία περάσαμε χτές!!Πήγαμε μπουζουκότσαρκα!! Το θέλω που-και-που το μπουζούκι μου!! Το ζητάει το αίμα μου!! Εεεε και μιας και είχα καιρό να πάω είπα να τα γυρίσω όλα!!! Οπότε χτες πήγαμε posidonio και romeo!! Πολύ ωραία!! Αν και προτίμησα το Romeo!! Είχε πιο πολυ κέφι και λιγότερο στημένο κόσμο!!! Επίσης είχε και τον Μαρτάκη!! Που αν τον δείτε φιλενάδες και φιλενάδοι μου θα πάθετε ταράκουλο!! Είναι τόσο όμορφος που νομίζει ότι είναι ψεύτικος!! και όπως λέει η φίλη μου "το πουλάκι" είναι σαν τον Κεν (της μπάρμπι το γκομενάκι!!!)
Μπορεί τώρα να σέρνομαι στην δουλειά (αν και απο βδομάδα έχω άδεια) αλλά πολύ το ευχαριστήθηκα!!! Να ΄ναι καλά το αγοράκι μου που με ανέχεται και με συνοδεύει στα μπουζούκια!!!!!
Καλό Σ/Κ και καλή συνέχεια στις διακοπές σας!!! θα τα πούμε απο τις 20 Αυγούστου!!!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!!

Ετικέτες

2 σχόλια:

  • Τη 1:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Έεεετσι, το μπουζούκι είναι μαστ που και που...

     
  • Τη 3:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    bravo chrysa panta kala na pernas!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα