GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Αυγούστου 03, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 95)

Παρασκευή-Παρασκευή!!! Άλλη μια Παρασκευή ήρθε και δεν πήρα χαμπάρι!! Περνάω τόσο όμορφα που όλα τρέχουν σαν αστραπή... Αυτό δεν είναι και πολύ καλό... Δεν μου αρέσει να περνάει ο χρόνος τόσο γρήγορα!! Τεσπά... Σας είπα πως η εγγάμη ζωή είναι σούπερ;; Δεν έχει αλλάξει τίποτα... μόνο κάποιες βασικές λεπτομέρειες... μετά τον γάμο... σαν να έγινε ένα κλικ... και βλέπουμε ο ένας τον άλλον διαφορετικά... μόνο μια προτασή μπορεί να περιγράψει αυτό που το συναίσθημα... Είναι ο άντρας μου και είμαι η γυναίκα του... Ελπίζω να σας διαφώτισα!!

Με το καλό θα φύγω την μεθεπόμενη Τετάρτη για Μάνη (έχουμε λίγες μέρες άδεια και θεωρήσαμε πως ήταν χαζό να ταλαιπωρηθούμε με πλοία, και θάλασσες). Βέβαια απο χτες κλαίγομαι στον Ανδρέα πως θέλω να δω την Νάξο... αλλά με επιβεβαίωσε πως θα πάμε σίγουρα τέλος Σεμπτεβρίου...

Αυτά τα νέα μου!! καλό Σ/Κ (αν και για κάποιους πλέον δεν έχει σημασία.... όταν είσαι διακοπες είτε είναι Δευτέρα είτε είναι Σάββατο είναι το ίδιο!!!!!)

Φιλάκια πολλά!!!!!

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα