GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Αυγούστου 31, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 98)

Παρασκευή-Παρασκευή!!!
και συγχρόνως και pay-day!!

Αλλά πως να χαρείς όταν:
  • Καίγονται ακόμα τα δάση
  • Οι κυνηγοί δρουν ανεξέλεγκτοι
  • Δύο φίλοι μου τράκαραν με αμάξι (ευτυχώς δεν 'πάθαν τίποτα)
  • Η φίλη μου "το πουλάκι" 'επεσε απο την μηχανή (ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα)
  • Ένας θάνατος ενός άντρα... άφησε πίσω γυναίκα και παιδί 10 μηνών...

Και αναρωτιέμαι... Παντρεύτηκα για να κάνω οικογένεια... Αν κάνω παιδί και γυρίσει και μου πει: Καλά ρε μάνα!!! Δεν έβλεπες πως πάει η κατάσταση; Τι με έφερες στον κόσμο;;;

Εγώ τι θα του πω;;;


Ετικέτες

8 σχόλια:

  • Τη 12:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger javapapo είπε...

    πες του για τις αναζητήσεις σου στον κόσμο του JBoss! :P

     
  • Τη 12:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Χιχι!!! Έχω και αυτά!!! Άσε πολύ μπλέξιμο... Να δω πως θα ξεμπλέξω!!
    Πάντως μπορώ να πω πως η βοήθειά σας είναι αντιστρόφως ανάλογη με τον χρόνο απόκρισής σας!!

    Ευχαριστώ και πάλι!!

     
  • Τη 12:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΠΡΕΖΑ TV είπε...

    κανε εσυ παιδακι με το καλο...και θα μεγαλωσει και αυτο οπως ολα τα αλλα!!!!
    Καλα να περνας παντρεμενη!!!!

     
  • Τη 1:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις σε αυτό το εερώτημα γλυκιά μου! Απλά πορευόμαστε όσο καλύτερα μπορούμε...

     
  • Τη 6:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    μεχρι τοτε θαχουν σβυσει οι φωτιες.
    Θαχουν ξαναγινει τα σπιτια.
    Θα το προσεχεις και θαναι μια χαρα.

     
  • Τη 12:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    Κι εγώ τράκαρα σήμερα :( Ευτυχώς δεν έπαθα τίποτα, μόνο 7 χρόνια γρουσουζιά έχω από κάτι σπασμένους καθρέφτες. Είναι απίστευτο πόσο βλαμμένοι είναι κάποιοι οδηγοί. Κι άλλα πολλά την ίδια μέρα. Μα τι γίνεται αυτό το μήνα;; Όπα πήγε 12:05! Άλλαξε κι ο μήνας! Λέτε να άλλαξε και η τύχη?

     
  • Τη 9:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    πωπώ...! Σέ λίγο 100!

     
  • Τη 10:42 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Μέγα το ερώτημα...

    Δοκίμασε για απάντηση το "Για να τον κάνεις καλύτερο..."

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα