GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 07, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 99)

Άντε λίγο ακόμα και φτάσαμε στο 100!!!
Εκεί θα κάνω και τον απολογισμό!!!
Τι αποκόμισα απο τις 100 εργάσιμες Παρασκευές!!!!!

Έπιασε λίγο ψύχρα ή μου φαίνεται;;;;

Καλό Σ/Κ το everybody!!!!!!!!!!!!!!!!!

Απ-ντέιτ!!
Δεν είναι σούπερ ο καιρός;;; Θα ήθελα να ήμουν στο κρεββατάκι μου... Με ανοιχτά παράθυρα, τον Λάζαρο να μου ζεσταίνει τα πόδια και να βλέπω ένα DVD!

Επίσης σήμερα η φίλη μου το πουλί εύχεται σε δύο χρόνια να της τύχει αυτό ακριβώς... Σας το παραθέτω αυτούσιο απο τον messenger:

na stirizomai sta podia mou, na agapaw ton eafto mou kai an eimai tixeri na exw kapoion dipla mou ousiastika

Σε 2 χρόνια (ξέρεις εσύ) που θα το ξαναδούμε να δείς που θα έχουν γίνει όλα και κάτι παραπάνω!!!!! Σκατούλα!!!!!

Ετικέτες

2 σχόλια:

  • Τη 1:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Αποκόμισες σίγουρα πολλά!
    Και η ψυχρούλα είναι καλοδεχούμενη μετά από 4 μήνες στο γκριλ!

     
  • Τη 12:36 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Και δύο μήνες παντρεμένη!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα