GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 93)

Άλλη μια Παρασκευή ήρθε!!! Γιούπιιιιιιιιιιιιι!!!!!
Λοιπόν ας σας πώ άλλη μια ιστορία (Νο 2).
Την Παρασκευή πριν τον γάμο καλέσαμε όλους τους φίλους μας (γύρω στα 50-60 άτομα) στο beach bar ISLAND (στην περιοχή της Αγ. Αννας) που είχαμε κλείσει. Εκεί ήπιαμε κοκτέηλ, ήπιαμε ποτά, ήπιαμε νερό (γενικά ότι βρίσκαμε μπροστά μας... πίναμε). Φυσικά η νύφη δεν ήπιε σχεδον καθόλου δικό της ποτό διότι δεν ήθελε να σηκωθεί την επομένη με hangover (αντί λοιπόν να πάρει δικό της ποτό... έπινε συνέχεια απο όποιο ποτήρι έβρισκε, αρκεί να είχε μέσα Mohito χιχιιχιιχιχιχ)!! Ο γαμπρός όμως.... που είχε πάει και νωρίτερα απο την νύφη... ήταν λιάρδα!! Χορεύαμε μέχρι το πρωί... με το ζόρι φύγαμε...
Αποτέλεσμα.... Σε κανέναν να μην έχει φύγει το μεθύσι την επόμενη μέρα... Όλοι ήταν στις παραλίες ξαπλωμένοι και συνεχίσαν τα Mohito... Μόνο η κακόμοιρη η νύφη ηταν στο δωμάτιό της με κομμώτριες, αισθητικούς, θείες, γιαγιάδες (οι φίλες μου, η μάλλον μέρος των φιλενάδων μου (κάποιες καθυστερήσαν εώς δεν ήρθαν καθόλου (άτιμο Τσιτσινάκι) έσκασαν μύτη μετά τις 18:40 για να με ντύσουν).
Πάντως ο γάμος μου ήταν σαν να λέμε διήμερη εκδρομή!!!

Αυτά!!

Ετικέτες ,

5 σχόλια:

  • Τη 1:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger alexandra είπε...

    Χρυσά μου να σε ρωτήσω, πιστεύω μετά απο το μυστήριο χορέψατε τον πρώτο χορό, έτσι? τι τραγουδάκι επιλέξατε? δώσε μου καμιά ιδέα?
    ευχαριστώ

     
  • Τη 2:39 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Σημασία έχει οτι τελικά οι πανέμορφες και πανέξυπνες φίλες σου εμφανίστηκαν έστω και 5 λεπτά πριν φύγεις.
    Σίγουρα κάτι τις καθυστέρησε. π.χ. τις έστησε η κομμώτρια και τρέχανε σαν τις τρελές να φτιάξουν μαλλί.

     
  • Τη 3:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    alexandra... Καθώτι ο γαμπρός δεν είναι και πολύ χορευταράς... επέλεξα ένα τραγούδι που θα τον έκανε έστω και λίγο να λυκνιστεί.... Βασικά δεν χορέψαμε στημένα... απλά μπήκαμε χορεύοντας το staying alive των bee gees!! και ο κόσμος ενθουσιάστηκε!!

     
  • Τη 3:38 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    :(... Κλάιω... Αν πετύχω πουθενά την άτιμη την κομμώτρια θα την ξεμαλλιάσω. δεν αγχώνομαι όμως. Επειδή σε ξέρω καλά, είμαι σίγουρη πως μελλοντικά όλο και κάποιο τζέρτζελο (πχ μια ανανέωση όρκων) θα διοργανώσεις. Κι εκεί θα είμαι δίπλα σου από το 1ο λεπτό (θα κλείσω το ραντεβού με την κομμώτρια στο δικό σου δωμάτιο...χιχιχι)

     
  • Τη 7:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Σιγά μην δεν τον πάταγες! Εγώ τον ξενύχιασα επιδεικτικά. Χεχε να ξέρουν όλοι ποιός κάνει κουμάντο! :PPPP
    Α και το άλλο το θεικό. Μπαίνοντας στην εκκλησία μοίραζα φιλιά και χαμόγελα δεξιά αριστερά σαν ηθοποιός.
    Τόσο σούργελο λέμε!
    Να είσαστε πάντα ευτυχισμένα.:))

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα