GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 79)

Αχ την προηγούμενη Παρασκευή ήμουν στην Νάξο!!!! Αχ Νάξο μου, όμορφό μου νησί σου έρχομαι σε τρείς βδομάδες!!!!! Είναι απίστευτο αυτό που γίνεται με το συγκεκριμένο νησί... Με το που πατάω το πόδι μου στο νησί αμέσως εξαφανίζεται όλη μου η κούραση! Λες και έχω ξυπνήσει απο χειμερία νάρκη!! Είναι απίστευτο αυτό το πράγμα!!! Την αγαπάω γιατί είναι το νησί του Ανδρέα! Την αγαπώ γιατί είναι κυκλαδίτικο νησί (έχω καταγωγή απο Σύρο), την αγαπώ για τα καταγάλανα, παγωμένα και πεντακάθαρα νερά της! Την αγαπώ για την αμμουδιά του Προκόπη! Την αγαπώ για την Πορτάρα, για το χταποδάκι στα κάρβουνα, για την αστακομακαρονάδα κάτω απο το πεύκο στην Αγ. Άννα, την αγαπώ για την τυρόπιτα του Λευτέρη στην Απείρανθο, για τις άπειρες ώρες καφέ στο AKTAION, για την πίτσα της Σουζάνας... Την αγαπώ γιατί νιώθω πως εκεί γεννήθηκα, πως εκεί είναι ο τόπος μου... Την αγαπώ γιατί άνοιξε αυτό το νησί την αγκαλιά του και με έκλεισε μέσα και μου υπόσχεται πως όποτε είμαι εκεί θα περνάω πάντα τις καλύτερες στιγμές μου!
Νάξος μου,
νησί μου...


Υ.Γ. Καλό Σ/Κ σε όλους!!!
Υ.Γ. Σήμερα έχει γενέθλια το πιο όμορφο Πουλί του κόσμου.... το ροζ φλαμίνγκο!!!!!
Κοριτσάκι μου να σε χαιρόμαστε!!!!!!

Ετικέτες ,

8 σχόλια:

  • Τη 9:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τυχαιρός ο Αντρέας :pppp

     
  • Τη 11:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    μμμμ ωραία τα νησια την άνοιξη...αν και εγώ ως ημι-Ανδριώτης θεωρώ την Άνδρο καλύτερη χα χα χα
    όχι εντάξει, ωραία είναι και η Νάξος. βόλτες στο κάτσρο και στα χωριά, βάφλες στην παραλία... μια χαρά!

     
  • Τη 3:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Κυκλαδίτικο φως, πουθενά αλλού δεν υπάρχει τέτοιο φως.
    Εχω κι'εγώ προπάππου από Νάξο, λες να βγούμε συγγενείς με τον καλό σου;
    Το ταβερνείον Γοργόνα στον Αγιο Προκόπη με τις βασιλικές μερίδες το ξέρεις;

     
  • Τη 3:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ελληνίδα μου δεν την ξέρω την γοργόνα, αλλά το Πάσχα λέω να την γνωρίσω απο κοντά!!!! Και αυτήν και της μερίδες της!!!!

     
  • Τη 10:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Σαββατιάτικες ηλιόλουστες καλημέρες!!!!!

     
  • Τη 10:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    Την τυρόπιτα του Λευτέρη ε; Χαχαχαχαχαχαχα...
    Ο Λευτέρης αν δεν κάνω λάθος είναι ψιλοσόι μου. (Βασικά και ποιος στην Απείρανθο δεν είναι ψιλοσυγγενής με όλους τους άλλους..)

     
  • Τη 8:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jul είπε...

    Ειναι από τα νησιά που θέλω να επισκεφθώ... ειναι από τα νησιά που ΕΥΤΥΧΩΣ κρατάνε την ομορφιά τους...ειδικά την άνοιξη....θα ειναι τρέλα

     
  • Τη 9:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μάλλον στην δουλειά δεν πάνε καλά... Πάλι δεν μπορώ να κάνω Post!!! Με κόβει ο server!!!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα