GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 76)

Καλημέρα!!!!
Τι κάνετε πουλάκια μου;;; Σήμερα δεν είναι απλά μια Παρασκευή... είναι μια Παρασκευή που φέρνει ένα υπέροχο τριήμερο!!!

Είμαι πάρα πολύ αγχωμένη (δεν θα σας πω ακόμα τους λόγους) αλλά αυτό τον χρόνο πρόκειται να συμβούν πολλά πράγματα στην ζωή μου και τρέχω με χίλια και δεν προλαβαίνω να επεξεργαστώ τα γεγονότα!!! Ελπίζω σε λίγο καιρό να σας γράψω για ακριβώς ποια πράγματα μιλάω!!!!

Καλό σας Σ/Κ και προσέχτε μην μου φάτε πολλά θαλασσινά και μου πάθετε τίποτα!!! Φιλάκια!!!

Ετικέτες

4 σχόλια:

  • Τη 9:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αφήνεις την φαντασία μας να οργιάζει δεσποσύνη :)))

     
  • Τη 11:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Αλλαγές... Καλές οι άσχημες, σίγουρα κάτι εκ φύσεως φοβίζει τον άνθρωπο. Το θέμα είναι να δαμάζεις τη φύση σου με το Λόγο και να καταφέρνεις είτε να υποδέχεσαι τις καλές και να αντιμετωπίζεις τις άσχημες. Υποθέτω πως εσύ αναφέρεσαι σε καλές, οπότε go for it! :)

     
  • Τη 12:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Να περάσεις ένα υπέροχο τριήμερο μικρούλι, να χαλαρώσεις και να αφήσεις τα υπέροχα πράγματα να έρθουν στην ζωή σου.
    Επ'ευκαιρίας, σου πέταξα ένα γάντι στο μπλογκ μου για την πυραμίδα.
    φιλιά

     
  • Τη 12:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    να περάσεις τέλεια!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα