GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

Καλή βδομάδα!!!

Καλή Σαρακοστή!!!! 38 και σήμερα!!!! Πάσχα σου έρχομαι!!!
Φυσικά εγώ το Πάσχα θα πάω στην Νάξο και είμαι 38 μέρες πιο κοντά στο όνειρο!!!!

Χτες έφαγα του σκασμού!!!! Το τραπέζι μας είχε απ'ολα!!!! Να'ναι καλά η Ν.
Είχε φτιαξει (με μέγα χορηγό την μαμά της και ευγενική χορηγία εμένα, Π. και Β.):
  • καλαμαράκια
  • γαρίδες
  • χταπόδι ξυδάτο
  • γαριδομακαρονάδα
  • ρεβύθια
  • σαλάτες (2)
  • φάβα
  • ντολμαδάκια γιαλαντζί
  • πατάτες τηγανητές
  • ταραμοσαλάτα
  • πατάτα σουφλε
  • Ραπανάκια
για γλυκό:
  • κορμό
  • χαλβά σιμιγδαλένιο
  • πανακότα
Όπως καταλαβαίνετε μέχρι και οι γάτες έκαναν πάρτυ!!! (Καθότι η Ν. έχει τρείς στο σπίτι και έχει και άλλες δύο έξω στον κήπο)

Ετικέτες ,

7 σχόλια:

  • Τη 9:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lupa είπε...

    Να'σαι καλά που μου θύμισες αυτό το 38 και σήμερα για να αντέξω..
    ;)

     
  • Τη 11:04 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Καβούρια
    Χταπόδι
    Καλαμαράκια
    Γαρίδες
    Καραβίδες
    Ταραμοσαλάτα
    Χόρτα τσιγαριστά
    Βολβοί
    3 διαφορετικές σαλάτες
    λαγάνα
    χαλβάς
    φράουλες

    δεν αντέχω
    σόδααααααααααααα

     
  • Τη 12:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ααα μετά το Παρασκευή-count θα έχουμε και countdown για το αρνί;;;

    :ppp

     
  • Τη 1:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Χεχεχε!
    Στο ξαδελφάκι μου, το μενού είχε:
    Γλυκόξινες γαρίδες πανέ
    καλαμαράκια-γόνο τηγανητά
    χταποδάκι ξυδάτο
    μύδια πανέ τηγανητά
    ταραμοσαλάτα
    σουπιά κρασάτη
    μύδια στο κέλυφος με τυρί
    τουρσιά
    λευκό κρασί παραγωγής του
    (ΟΛΑ ΑΥΤΑ με τα χεράκια του!)
    Επιδόρπιο χαλβά ΑΛΛΑ λουσμένο με ούζο!
    χικ!

     
  • Τη 6:51 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    telikia kalutera pou to pasxa einai nwris...na famw kai arnaki pio nwris....

     
  • Τη 11:26 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jul είπε...

    Πφφφφ μονο εγω την πάτησα αυτή την ημέρα και έφαγα έξω και μου έπιασαν τον κωλο.... και δεν μου αρεσε και καθόλου...πφφφφφφφφφ

     
  • Τη 4:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    εγω παλι γλυκα εφαγα/

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα