GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

5

  1. Όταν πέφτει κάποιος κάτω πεθαίνω στα γέλια... Θεωρώ πως είναι το πιο γελοίο θέαμα στον κόσμο και ξεκαρδίζομαι προσπαθώντας να κρύψω τα γέλια μου!!!
  2. Παθαίνω συχνά νευρικό γέλιο
  3. Αγαπώ παράφορα τον Λάζαρο... Σε απελπιστικό βαθμό που σκέφτομαι συχνά πως αν πεθάνει θα τρελαθώ!!! Το ίδιο ισχύει και με την Μίκα μόνο που τον Λάζαρο τον έχω πιο μεγάλη αδυναμία διότι είναι το πρώτο μου δικό μου ζωάκι
  4. Είμαι αδίστακτη... Πάνω απο το δικό μου καλό δεν βάζω κανένα άλλο.
  5. Τον τελευταίο καιρό μπορεί να κλάψω και με διαφήμιση...

Ετικέτες

7 σχόλια:

  • Τη 2:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    χαχαχαχα εγώ νόμιζα ότι λάζαρο λένε τον καλό σου :) :)

     
  • Τη 8:42 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Στα 4 συμφωνώ αλλά ενίοτε όταν ο άλλος αξίζει μπορεί να τον βάλω πάνω από μένα αν πραγματικά το χρειάζεται, αλλά όχι και να γίνει βρυσκόλακας να μου πίνει το αίμα. Χιχι ζυγοί ε...
    φιλιά

     
  • Τη 4:08 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Είσαι ΧρυC καρδιά! ;)

     
  • Τη 5:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jul είπε...

    χαχα Γιωρικα!!στην αρχή έτσι την πάτησα και εγώ!!!
    Αυτό με το κλάμα το τραβάω και εγώ ρε γμτ!!!

     
  • Τη 10:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ναι ρε και περιμενει την ανασταση του.

     
  • Τη 12:34 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    TAKE 5 ki apo mena

    - postarw anonyma apo thn epoxh tou usenet, apo hobby
    - anonyma mporw na lew oti goustarw se opoion goustarw xwris synepeies kai desmeuseis
    - goustarw me ta mpounia na vlepw th vrwmia pou kruvei o kathenas mesa tou
    - de me exoun tsakwsei pote
    - exw kanei th zwh duskolh se ekatontades antrwpous kai de niwthw enoxes

    "OI ANONYMOI EINAI AHTHTOI" anonymous

     
  • Τη 10:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alepouditsa είπε...

    ειδικά αυτό με το λάζαρο...μου λέει πολλά!!

    Φιλάκιααα!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα