GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Μαρτίου 15, 2007

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

Καλημέρα παιδάκια!!!
Συγνώμη που εχω χαθεί αυτές τις μέρες, αλλά ο Andrew αρρώστησε και σαν καλή (μέλλουσα) σύζυγος τον φρόντισα και τον έτρεξα στους γιατρούς!!!
Zouri
στην νέα δουλειά θα ξεκινήσω απο 2/4 και στην εταιρία που είμαι τώρα θα δουλεύω μέχρι και τις 30/3!
Σήμερα έχει γενέθλια και η γειτόνισσα!!! Χρόνια πολλά γειτόνισσα και να μου ζήσεις!!!! Είσαι η καλύτερη γειτόνισσα που μπορεί να έχει κανείς!!!!

Ααααα αυτό πρέπει να το γράψω...
Την Τρίτη πήγαμε στο Γεννηματά για να δώσω αίμα και εκεί το εταιρον ήμισυ σχεδόν κατέρρευσαι και άρχισα να τον τρέχω στους γιατρούς!!! Αυτό που μου έκανε πολύ εντύπωση ήταν πως όλοι οι γιατροί κάναν πολύ καλά την δουλειά τους! Τον εξετάσαν απο την κορυφή ως τα νύχια!!! Ένιωσα ασφάλεια που ένα δημόσιο νοσοκομείο τιμά τον τίτλο του!!!!
Μπράβο!! Χίλια μπράβο!!!!

Ετικέτες

3 σχόλια:

  • Τη 11:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Περαστικά στον αντρούλη σου...

     
  • Τη 5:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    perastika ston andrea ke bravo su pou dinis aima xxxxxx

     
  • Τη 6:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    στασου πλαι του...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα