GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

Καλή βδομάδα!!!!

Γύρισα!!!!
Τι κάνετε παίδες και παιδούλες;;; Είσαστε καλά; Γύρισα απο Νάξο την Παρασκευή και δυστυχώς έχω πολύ δουλειά ακόμα!!
Το Σ/Κ ήμουν και νυφούλα στο MEC (αλλά κανένας δεν ήρθε να με δεί) ούτε και ο Ανδρέας διότι μου είπε πως άν με βλέπει συνέχεια ντυμένη νύφη θα με βαρεθεί και δεν θα του κάνω καμία εντύπωση στον γάμο... (δίκιο έχει πάντως)
Ελπίζω να τα περάσατε ωραία το Σ/Κ, παρόλο που έκανε λίγο κρύο!!

Ετικέτες

7 σχόλια:

  • Τη 11:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jul είπε...

    Γυρισες πουλάκι μου εεεε??
    Εκανε κρυο, αλλα ήταν ωραία...σπιτακι χουχουλιασμα κτλ κτλ...
    Και εγω όμορφα πέρασα...το ΠΣΚ, γιατί όλη την εβδομάδα...αααααστα:Ρ

     
  • Τη 1:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΠΡΕΖΑ TV είπε...

    Καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε!!!!

     
  • Τη 4:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλή εβδομάδα!
    Πάλι καλά που γύρισες Παρασκευή διότι μετά έβαλε τέτοιο άνεμο που ακόμα στη Νάξο θα ήσουν!

     
  • Τη 8:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    εφυγες απο τη δουλεια?

     
  • Τη 2:15 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Νίνα είπε...

    Καλως όρισες..!

     
  • Τη 3:39 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Καλησπέρα μικρό.
    Εμείς είχαμε πάει παρέα και διαλέξαμε νυφικό λολλ

     
  • Τη 2:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ζυγίνα είπε...

    Χρυσάκι,
    για πέρνα από το μαγαζάκι να ρίξεις την ψήφο σου!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα