GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 68)

Χτες... (ή όπως λέει και η Ψιψινέλ) Ψες... είδα τον Ανδρέα να γίνεται 5 χρονών!!! Είδα τα ματάκια του να λάμπουν και απο άντρας να μεταμορφώνεται σε παιδάκι!!!
Ο Ανδρέας είχε όνειρο να παρει μια κιθάρα... θα μου πείτε γιατί δεν την πήρε μόνος του; Αλλά πόσοι έχουμε πάρει αυτό που θέλουμε το οποίο είναι πολύ τρελό και "άχρηστο" για την καθημερινότητά μας;;; Τον τελευταίο καιρό όμως εγώ ύπουλα του το είχα ξαναβάλει το μικρόβιο και τον τσίγκλαγα... Είχε ήδη μπεί στο "τρυπάκι" να ψάχνει για την κιθάρα των ονείρων του!!!!
Χτες γύρισα απο την δουλειά (και ήταν και pay day) και του πρότεινα να πάμε καμια βόλτα να ψωνίσω τίποτα μικροπράγματα και να πάμε μετά για καφέ (το μαγαζί το κράτησε χτες ο άλλος "The Stamps"). Εκεί που περπατάγαμε να ένας Φίλιππος Νάκας! ;)))
Μπαίνουμε μέσα, και αρχίσαμε να ρωτάμε... Και των δύο το μάτι έπεσε σε μία κιθάρα πολύ όμορφη, θέλαμε να την πάρουμε, να γίνει δικιά μας!!! Όταν είπα στο παιδί: "κατέβασέ την..." ο Ανδρέας δεν πίστευε στα αυτιά του!!! Πήραμε και ενισχυτή, θήκη, stand και τρέξαμε στο σπίτι να την ακούσουμε να μας "μιλάει"!!!!!
Το μωρό μου ξέρει απο μουσικη, έπαιζε αρμόνιο, εγώ που το μόνο που ξέρω είναι το NTO-ΡΕ-ΜΙ-ΦΑ-ΣΟΛ-ΛΑ-ΣΙ-ΝΤΟ!!!!!!!!!!! Ίσως να συμβιβαστώ με το ρόλο της τραγουδίστριας...

Καλό Σ/Κ σε όλους!!! Να προσέχετε!!!!!

9 σχόλια:

  • Τη 9:46 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alepouditsa είπε...

    Υπέροχο! Πολύ ωραία έκπληξη! Μπράβο ρε συ Χρύσα, αυτά είναι τα ωραία... Να είστε πάντα καλά και οι δύο...

    Καλό ΣΚ...Φιλάκια!!

     
  • Τη 10:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Agobooks είπε...

    Το Χρύσα, βγαίνει από τη ….χρυσή καρδιά;
    Μάλλον!
    Καλό Σ/Κ !

     
  • Τη 11:07 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Με γειά σας και πάντα χαρές!!!!
    Καλό μήνα και καλό Σ-Κ!!!!

     
  • Τη 11:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    για να καταλάβω: ο 5χρονος ανδρέας είχε Και γενέθλια, Και γιορτή; ο βαφτισιμιός σου είναι;
    τι καλά που του πήρες κιθάρα, θα ήθελα και εγώ μια τέτοια νονά :) :)

     
  • Τη 11:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Gelial του δικού μου Ανδρέα πήρα δώρο!!!!

     
  • Τη 11:40 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Να τον χαίρεσαι Χρυσουλίνι

     
  • Τη 2:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    τυχερός ο Ανδρέας ;)

     
  • Τη 8:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    hehehe ψές! :) bravo chrysa mou ine poli tixeros o andreas pou exi mia toso glikia kopela!

     
  • Τη 6:27 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Εχθές ήμουν στη Θεσσαλονίκη όπου μια φίλη μου έλεγε ότι πήρε μια κιθάρα δώρο στον φίλο της ,μετά βλέπω και αυτό το site εδώ τυχαία και λέω τελικά μήπως να πάρω και εγώ δώρο κιθάρα για τα χριστούγεννα. Πάντως σύμπτωση και το δικό μου όνομα βγαίνει από το Χρυσή. Να είστε καλά.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα