GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 04, 2006

Καλή βδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πέρασα τέλεια το Σ/Κ!!!!! Χόρεψα, έφαγα, ήπια!!!! Πολύ ωραία!!!! Είχα καιρό να πιω και Β-52 και πολύ χαρηκα!!!!! Που το θυμήθηκα βρε παιδάκι μου!!!! Αφού ένας που με άκουσε να το παραγγέλνω με κοίταζε καλά-καλά και μου είπε: "Β-52... σταθερή αξία!"
Όλο το βράδυ χτες ήμουν στου Ψυρρή! Έφτασα εκεί στις 20:00 και μέχρι τον τελευταίο ηλεκτρικό δεν λέγαμε να φύγουμε (αφού είχαμε σκοπό να πιούμε δεν πήραμε αμάξι). Όλοι οι δρόμοι ήταν γεμάτο γαρύφαλλα!!!!! Καλέ τι γίνεται εκεί το μεσημέρι;;;;; Θέλω να πάω μεσημέρι!!!!!!!!!!

Επίσης η φίλη μου η Π. μου είπε να γράψω πως το Mall είναι το μοναδικό μέρος που έχει parking και προστατεύουν πολύ τους ανάπηρους. Δεν μπορείς με τίποτα να παρκάρεις εκεί! Τα παιδιά έχουν αναπηρικό σήμα και είχαν παρκάρει το αμάξι, και ήρθε ο φύλακας απο την άλλη άκρη να τους την πεί μέχρι που είδε το σήμα!!! Η Π. χάρηκε πολύ διότι πρώτη φορά ενδιαφέρονται τόσο για τους οδηγους με αναπηρικό σήμα! Να και ένα (δηλαδή άλλο ένα) καλό του Mall!!!!

9 σχόλια:

  • Τη 10:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alitovios είπε...

    Αφού καταπάτησαν όλους τους νόμους για να το χτίσουν, ο σεβασμός στους ανάπηρους τους μάρανε. Μην τρως το παραμύθι.

     
  • Τη 10:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Πάλι μπεκρούλιαζες εεε;;; :p

    (Κυριακή μεσημέρι στου ψυρρή γίνεται το έλα να δείς στα φαγάδικα ζωντανής μουσικής...)

     
  • Τη 3:14 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Καλημέρα μικρούλι και καλή βδομάδα . Κι'εμένα μ'αρέσει το Β52 . :)))

     
  • Τη 3:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Ωπα!!! Πάντα τέτοια Χρυσούλι!!!!

     
  • Τη 2:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    μα καλά B-52 μού θύμισες τα εφηβικά μου χρόνια ;) ψυρρή μεσημέρι ψιλοχαμός θα γινόταν

     
  • Τη 7:07 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Β-52??? Δε το ξέρω... Είναι δυνατό; Θα με πιάσει στο αλκοτέστ ο αστυνόμος αμα πιω;

     
  • Τη 7:12 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Α! και πως το παραγγέλνουνε; "Ένα B-52 παρακαλώ;" Ετσι, χωρίς τίποτα άλλο; Πάγο ισως;

     
  • Τη 9:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Black Pearl το Β-52 είναι ένα γλυκό ποτό με Bayley's (έτσι δεν γράφεται;;), kahlua και Tia Maria. Είναι γλυκό ποτό και πολύ ωραίο!!!! Το παραγγέλνεις έτσι όπως το ακούς (ή μάλλον το διαβάζεις)... Β-52!!

     
  • Τη 10:21 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    JACK DANIEL S...
    ki as mh pe8anw.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα