GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006

Καλημέρα!!!!

... Και καλή βδομάδα!!!! Τον τελευταίο καιρό παίζω πολύ μπιρίμπα με τον Ανδρέα και με φίλους μας... Έχω όμως παρατηρήσει πως έχω φοβερό φύλλο! Σε κάθε παιχνίδι έχω και τα 4 τζόκερ και όταν παίρνω το πακάκι βγαίνω με την μία... Αυτό λοιπόν μπορεί να σημαίνει:
- Κερδίζω στα χαρτιά... χάνω στην αγάπη. (Να θυμηθώ όταν πάω σπίτι να σκοτώσω τον Ανδρέα)
- Είμαι κολόφαρδη (Ρε γαμώτι αφου προσέχω...)
- Είμαι τυχερή και γενικά νιώθω σαν τον Γκαστόνε (...λες να πάω Καζίνο;;)

Καλή σας βδομάδα!!!

Υ.Γ. 9 και σήμερα!!!!!!

9 σχόλια:

  • Τη 10:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Έτσι όπως το περιγράφεις... για σικέ μοιρασιά το κόβω...

     
  • Τη 10:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    νομιζω οτι σ αφηνουνε να κερδιζεις,για να μην σε χασουν.Τα εχουν αυτα οι ωραιες

     
  • Τη 10:52 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλημερούδια!!!!
    Άρισες κιόλας τα καλοκαιρινά αθλήματα;;!!!!! Με το τάβλι πως τα πας?????
    φιλακια!

     
  • Τη 10:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    ...Tην μπιρίμπα δεν την σταμάτησα ποτέ!!! Το τάβλι λόγω θορύβου δεν έχουμε μέσα στην λίστα!

     
  • Τη 9:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Νίκος Παργινός είπε...

    Δεν ξέρω να σου απαντήσω για τις τρεις επιλογές που μας παραθέτεις... αυτό που ξέρω είναι πως μέχρι να ξεκαθαρίσει ποια από τις τρεις ισχύει... δώστους να καταλάβουν!

     
  • Τη 6:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    απόψε έχουμε μπιρίμπα ντέρμπι πώς θα γίνει να μου μεταδώσεις την τύχη σου;;;)

     
  • Τη 9:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Street spirit κάτσε να αυτοσυγκεντρωθώ...
    Ωμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ....
    Ωμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ....
    Ωμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ....
    Ωμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ....

     
  • Τη 12:23 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    I like it! Good job. Go on.
    »

     
  • Τη 9:22 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Interesting site. Useful information. Bookmarked.
    »

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα