GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Αυγούστου 04, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 53)

Παρόλο που χτες ήμουν εκνευρισμένη και έπρηξα τον Ανδρέα μου στην γκρίνια...
Παρόλο που επί μια βδομάδα λέω και ξαναλέω πως άμα δεν πήγαινα διακοπές δεν τρέχει τίποτα...
Παρόλο που είμαι "κάπως" και μπορεί εκεί που χαμογελάω, εκεί να εκνευριστώ και να έχω μούτρα....
Παρόλο που μάλωσα αυτή την βδομάδα την Μίκα (την πλήρωσε και αυτό το κακόμοιρο) επειδη μου κατούρησε το σπίτι 4 φορές...
Παρόλο που δεν αγόρασα αυτά που ήθελα να πάρω...
Παρόλο που ξέρω πως δεν θα πάρω αύξηση διότι (όπως μου λένε ήδη παίρνω πολλά)...
Παρόλο που η Νάξο πνίγεται απο κόσμο...
Παρόλο που θα πέσω στον Προκόπη το πολύ 2 φορές...
Παρόλο που το κυκλοφοριακό θα μεταφερθεί στην Νάξο...


Σήμερα είναι Παρασκευή-Παρασκευή!!!! Και είναι η αγαπημένη μου μέρα!!!! Αύριο φεύγω για το πιο ωραίο νησί του κόσμου και σας αποχαιρετώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΒΑΜΟΣ ΛΟΚΟΣ ΦΟΡΕΒΕΡ ΜΑΪ ΦΡΙΕΝΤΣ!!!!!!!!

Υ.Γ. ...και μην ξεχάσετε καλά μου παιδάκια το αντιλιακό σας!!!! και την bepanthol για μετά!!!

11 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα