GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Μαΐου 04, 2006

Κάντε φυσικοθεραπείες!!!

Εδώ και καιρό έχω ένα πρόβλημα με τον αυχένα μου, το οποίο μου δημιουργεί μόνιμους πονοκεφάλους. Με τα πολλά πήγα στον ορθοπεδικό και μου έγραψε 10 φυσικοθεραπείες. Χτες έκανα την πρώτη... Τι να σας πω... "Τα λόγια ειναι περιττάααααααα!!!!" (© Μαρινέλλα). Μου έκανε τέσσερα διαφορετικά πράγματα: δύο μηχανήματα , ένα μασαζ με ένα πράγμα που έβγαζε ζέστη και μετά μου έκανε μαλάξεις με το χέρι!!! Ήταν απίθανο... Ααααα ξέρετε επίσης τι μου έκανε; Πως σπάμε σε καποιον το λαιμό... που του πιάνουμε το κεφάλι και του το στρίβουμε αποτομα;;; Έτσι μου έκανε όταν δεν το περίμενα και έκανε ο λαιμουδάκος μου... "ΚΡΑΚ"!!! Αλλά ήταν πολύ ανακουφιστικό!!! Έπειτα μου είπε να πάω σπίτι και να κανω ένα καυτό μπάνιο και να πιο και ένα Depon και ήταν πολύ ωραία!!!!

Βουρρρρρρ.... λοιπόν όλοι για φυσικοθεραπείες!!!!!!

13 σχόλια:

  • Τη 10:39 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Chrisa mhpos ksereis ti ginetai me to blogs.gr.
    Exei pesei o server kai den vlepo tipota.
    Mhpos exo problhma mono ego?

    Enas agnostos filos.
    zero.

     
  • Τη 10:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ναι zero έχει πέσει ο server μάλλον... Την ίδια απορία είχα και εγώ!!!

     
  • Τη 10:49 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Marina είπε...

    Chrisa, οι φυσικοθεραπείες ανακουφίζουν πάρα πολύ. Δές ενα τρόπο να συνεχίσεις πέρα απο τις 10 που σου έγραψε σε τακτά διαστήματα και μετά ακόμη και αν χρειαστεί να πληρώνεις κάτι αξίζει. Εχει η θεία μου τέτοιο πρόβλημα και κάνει περί τις 10 φυσικοθ. τον μήνα εδώ και πολλά χρόνια και ούτε ζαλάδες, ούτε αϋπνίες (απο πόνους) ούτε εμετούς..

     
  • Τη 10:55 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Se eyxaristo Chrisa.
    Se eyxaristo poy apantises amesos.
    Pano poy eixa arxisei na pernao kala ...epese o server!
    Pros ti to update an den mporoyme na grapsoume tipota.
    I parea itan to pan ...ti na mas kanei to update...
    Ante na do ti tha kano tora.

    Enas agnostos filos.
    zero.

     
  • Τη 10:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    :)))

     
  • Τη 11:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    πρόσφατα έκανα και γω για πόνους στην πλάτη , ακριβώς τα ίδια πράγματα.
    στην αρχή ενθουσιάστηκα αλλά μέχρι να κάνω και τις 10 είχα βαρεθεί τα πηγαινέλα...
    δεν μπορώ να πω οτι μετά τις 10 που έκανα είδα τραγική διαφορά, αλλά σίγουρα ανακουφίστηκα κάπως.
    εύχομαι εσύ να δεις καλύτερα αποτελέσματα.

     
  • Τη 11:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    ενδιαφέρον τί σου έκανε. θέλω κι εγώωω!!! αν και μάλλον έχουμε διαφορετικό πρόβλημα. εμένα κάνει το εξής: ξανπλώνω ανάσκελα και εκεί που τελειώνει ο λαιμός κι αρχίζει η πλάτη μου βάζει ένα μακρόστενο σκληρό πράγμα και μετά μου πιέζει τον θώρακα ώστε η πίεση να βγαίνει στους σπόνδυλους. αυτό βέβαια πονάει...

    μετά μπρούμυτα χαλαρώνει με το χέρι έναν ένα τους σπόνδυλους και μετά μου πιάνει το κεφάλι και μου κάνει τεντώματα για τους μεις του λαιμού.

     
  • Τη 11:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μακάρι jojo μου!!!!

     
  • Τη 11:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    vas μου συνειδητοποιώ πως είμαστε όλοι ένα μάτσο χάλια!!! Δηλαδή άμα πάμε 60 τι θα λέμε;;;

     
  • Τη 11:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    τι έγινε παιδιά μαζική επιδημία έπεσε;;;)

     
  • Τη 11:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    περαστικά σε όλους λοιπόν ;)

     
  • Τη 1:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Jim Vmk είπε...

    Αχ, τα ίδια έχω κι εγώ αλλά όχι πονοκεφάλους. Μόνο καθημερινές ζαλάδες. Ο λαιμός μου είναι πάρα πολύ σφιχτός και πρέπει να τον ανακουφλισω με κάποιον τρόπο γιατί είναι πολύ ενοχλητικό...
    Πού θα βρω άραγε καλό φυσιοθεραπευτεί στο Ηρακλειο?

     
  • Τη 9:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger harbalis είπε...

    Έναν πολύ καλό φυσιοθεραπευτή βρήκα εδώ

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα