GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006

Χτες μου μύρισε Πάσχα!!!

Χτες πήγα μια βόλτα στο DVD της γειτονιάς μου. Περπάταγα στο πεζοδρόμιο που έχει ο δήμος μας φυτεμένες νερατζιές, λεμονιές, πέρναγα δίπλα απο κήπους με νυχτολούλουδα και γασεμιά... Ένιωσα πολύ όμορφα, ένιωσα ευτυχισμένη!!! Αυτές οι μυρωδιές της άνοιξης, που κρατούν μόνο ένα μήνα, είναι υπέροχες!!! Περιμένω πως και τι να πάω την Μ. Παρασκευή στον επιτάφιο και να περπατήσω πάλι σε αυτους τους δρόμους που μοσχοβαλάνε εκείνη την ημέρα πιο πολύ... Λες και γνωρίζει η φύση...
Όταν είχαμε πρωτοεγκατασταθεί στην Ελευσίνα ήμουν πολύ θυμωμένη... Είχα χάσει όλους τους φίλους μου, τις ανέσεις μου... ακόμα και τώρα θυμώνω, όμως τέτοιες μέρες την Ελευσίνα, την πόλη των "Ελευσίνιων μυστηρίων" δεν την αλλάζω με τίποτα!!!!

8 σχόλια:

  • Τη 10:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Λαμπρούκος είπε...

    Εμένα πάλι μου μύρισε γαρδούμπα, λες να είμαι έγκυος?

     
  • Τη 11:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    και μένα γαρδούμπα...εεεεε... Πάσχα μου μύρισε.
    πέρασα δίπλα απο ανθισμένες πασχαλιές στη γειτονιά μου και μοσχοβολούσε!
    πολύ ευχάριστη αλλαγή ύστερα απο τα σκουπίδια που μυρίζαμε τόσες μέρες!

    καλά να περάσεις και καλή Ανάσταση Χρύσα!
    :)

     
  • Τη 12:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lion είπε...

    Νυχτα σε λιμανισιο σοκακι τον Ιουνη. Γιασεμι στις αυλες.
    Ο αγαπημενος μου συνδυασμος, γιασεμι με αρμυρα.

    Την καλημερα μου

     
  • Τη 12:48 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Εγώ που μένω κέντρο Αθηνών οι πασχαλιές μυρίζουν καυσαέριο, οι γαρδούμπες πάλι καυσαέριο και τα γιασεμί κι αυτά καυσαέριο. Ειδικά χθες που είχε τόση υγράσία, η κατάσταση δεν παιζόταν...Ζήτω η Ελευσίνα λοιπόν! (και γενικά οι αποκεντρωμένες ζώνες..)

     
  • Τη 1:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    lol@λαμπρούκο
    @simo
    οχι, κι εγώ που μένω κέντρο μια χαρά μύρισαν τα λουλούδια (όχι στην Κυψέλη βεβαια)
    καλό πάσχα λοιπόνε

     
  • Τη 5:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    stile mou ke mena xrysa kanena giasemi.... edo tipote den mirizi.....:(

     
  • Τη 6:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Και πάσχα, και άνοιξη, και γαρδούμπα και απ' όλα με τζαζτίκι...

     
  • Τη 12:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Καλές γιορτές και καλό ταξίδι στη Νάξο ;)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα