GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Απριλίου 12, 2006

Τι είδα στον δρόμο και χάρηκα;

Ερχόμενη στην δουλειά απο Αττική οδό είδα κάτι και δεν το πίστευα. Είδα ένα ασθενοφόρο της Φιλοζωϊκης Αθηνών!!! Αχ τι καλά... Πολύ χάρηκα που και τα ζωάκια έχουν ασθενοφόρο για τις επείγουσες και δύσκολες μεταφορές!!!
Ο Λαζαράκος είναι περδίκι! Έχει ηρεμήσει κιόλας!!!! Και χτες τον βρήκα να κοιμάται ανάμεσα σε μένα και τον Ανδρέα και να ακουμπάει το κεφάλι του στο μαξιλάρι!!!! Θέλει και μαξιλάρι το τσογλάνι!!!!
Δείτε και την φωτό (μόλις τον έχω ξυπνήσει για να τον βγάλω φωτογραφία...)

12 σχόλια:

  • Τη 9:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lion είπε...

    Καλά ξυπνητούρια τυχερέ Λάζαρε (με τέτοια παρέα που έχεις, μόνο τυχερός μπορεί να είσαι).

    Χρύσα και ασθενοφόρο υπάρχει και ειδική υπηρεσία του Δήμου Αθηνών υπάρχει. Μερικοί δήμοι είναι καλά οργανωμένοι, άλλοι ... ασε καλύτερα.

    Υπενθυμίζω οτι αν τους τηλεφωνήσεις, έρχονται στην γειτονιά σου, μαζεύουν το αδέσποτο ζώο, το περιθάλπουν αν έχει αρρώστιες (πάντα έχουν), το εμβολιάζουν, το στειρώνουν και το ξαναφέρνουν στην γειτονιά. Και όλα αυτά τελείως δωρεάν.

    Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να τους πάρεις τηλέφωνο και να τους δείξεις το ζωο όταν έρθουν.

    Καλημέρες πολλές

     
  • Τη 9:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    OldSkipper καλημέρα!!! Το είχα ακούσει αυτό απο την άτυπη φιλοζωική εταιρία που έχουν δημιουργήσει οι δύο φίλες μου στην Ελευσίνα, όμως δεν έρχονται απο άλλο δήμο. Δηλαδή τους έχουμε πάρει τηλέφωνο και μας είπαν πως το σκυλί πρέπει να βρίσκεται στα όρια του Δήμου. Εντάξει και αυτοί δίκαιο έχουν, αλλά... Η Ελευσίνα ανήκει στους δήμους τους "άσε καλύτερα"

     
  • Τη 10:21 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Ωραία. Υπέροχα. Και δωρεάν μάλιστα, και δημοτική υπηρεσία. Ελπίζω να τους βάζουν και τσιπάκι. Ουφ μακάρι να ακούσουμε και άλλα τέτοια.

    Εδώ δεν ξέρω τί έχουν, νομίζω όμως πως είναι όλα ιδιωτικές πρωτοβουλίες και συντηρούνται με με δωρεές.

     
  • Τη 10:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Θεός! και μου φαίνεται και πιο ήρεμος από την προηγοούμενη φωτό του, αν και αγουροξυπνημένος!

     
  • Τη 3:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Xaxa! Glykas o atoimos! Ekei pou eipes pos ton vrikes sto maksilari dipla sou mou irthe sto mialo to "enas tourkos sto parisi"! LOL

     
  • Τη 3:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Killog κάπως έτσι νιώθει και ο Ανδρέας!!! Του έχω πολύ αδυναμία του Λαζαράκου μου!!!

     
  • Τη 7:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    πολύ τυχερός ο λάζαρος. στον παράδεισο ζει, όχι αστεία.

    κουκλακι =)

     
  • Τη 1:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    νμίζω όλοι όσοι έχουν γάτες μέσα στο σπίτι κοιμούνται μαζί τους.

    σήμερα το πρωί ξύπνησα και κοιμόταν πάνω στην πλάτη μου όπως ήμουν μπρούμυτα. πάλι καλά καμιά φορά έρχεται και βολέυεται πάνω στο κεφάλι μου. χαχαααα

     
  • Τη 1:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    vas μου σήμερα εμένα δεν μπορούσε να βολευτεί επάνω μου διότι καθόμουν πλάγια και ανέβαινε και έπεφτε και ξανά ανέβαινε και ξανα έπεφτε!!!! Τι γέλιο που έχουν!!!! Αυτό με το κεφάλι μου το είχε κάνει μια φορά που με πήρε ο ύπνος απάνω στον Ανδρέα και ήρθε και κοιμήθηκε στο κεφάλι μου!!! Πήγα να τον σκοτώσω!!!! Διότι εγώ όταν τον φιλάω στο κεφάλι αυτός με κοιτάει με μισό ματι!!!

     
  • Τη 2:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Καλά δεν σε πιάνει κανένός είδους αλεργία με τα γατιά;;;
    Γιατί εμένα την άνοιξη και στα 5 μέτρα να περάσει αρχίζω να φταρνίζομαι, δεν συζητώ για το 1 μέτρο. Εσύ το αφήνεις να κοιμάται κι όλας δίπλα σου;;;;

    Εγώ δεν θα είχα ξυπνήσει καν.. θα είχα πεθάνει από ασφυξία....

     
  • Τη 11:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Κούκλος ο Λάζαρος !

     
  • Τη 3:30 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Mikrouli είπε...

    Κούκλος αν και αγουροξυπνημένος!
    Το'χει το προφίλ του γάτου που ξέρει πώς να καλοπερνάει!
    ;ο)

    ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!
    (να τον χαίρεσαι τον ψιψίνο σου!)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα