GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Απριλίου 17, 2006

Καλημέρα παιδάκια!!!

Το πάρτυ του Λάζαρου ήταν υπέροχο!!! Ήρθαν οι φίλες μου με τα έταιρα ήμισυ και του πήραν ωραία δωράκια!!! Μάζεψε και η Μικούλα τα δωράκια της!!! Της πήρε η Τσιτσίνα και ο Μηνούλης μπισκοτάκια για καλύτερη αναπνοη!!!
Ο Λαζαράκος ήταν πολύ κοινωνικός!! Βέβαια η Χριστίνα και ο Μηνάς τον πεδέψαν λίγο, αλλά και αυτός δεν τους άφησε έτσι... τους χάρισε ωραιότατες γρατζουνιές!!!
Μετά το πάρτυ ο Λαζαράκος ήταν πολύ κουρασμένος και αμέσως έπεσε για ύπνο... Είχε βάλει και το χέρι του για να μην τον ενοχλεί το φώς!!!


Το γλυκό που φάγαμε για να τιμήσουμε την γιορτή του, το πήρε το Πουλιδάκι το οποίο ήταν περίπου δύο κιλά παγωτό απο Δωδώνη σε διάφορες γεύσεις!!! Είχε πάρει και σιρόπια και χωνάκια και ήταν υπέροχο!!!

Πρέπει όμως να ευχαριστήσω πολύ-πολύ την vas, την ψιψινέλ και τον black perl για τα post τους προς τιμήν του Λαζαράκου!!!

H Τσιτσίνα μου το είπε!!! (καθότι εγώ όπως ξέρετε το Σ/Κ δεν πλησιάζω το pc ή το laptop στα 10 μέτρα). Σας διαβάζει και αυτή όλους!!! Επίσης μου είπε πως ο piri pi piri έχει πολύ ωραία φωνή!!! Μπράβο piri pi piri!!! Τώρα έχεις άλλη μία fan!!!!

Σας εύχομαι μια πολυ ωραία βδομάδα!!!!

Update: Μια απο τις πιο ωραίες ευχές που δώσανε στον μικρό μου τον γατούλη!!!! Rodia μου σε ευχαριστώ!!!!

13 σχόλια:

  • Τη 10:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Λαμπρούκος είπε...

    A re pipiri γέμισε με πιπιρίτσες τη μπλογκόσφαιρα!

     
  • Τη 10:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    πλάκα-πλάκα δεν έχεις άδικο βρε Λαμπρούκο!!!

     
  • Τη 10:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    τι ωραία στάση είναι αυτή που πήρε ..... =)

     
  • Τη 10:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Χρόνια του Πολλά και καλά (έστω και καθυστερήμένα)! Ξέρει να ποζάρει ο άτιμος!

     
  • Τη 11:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    Chrisa: Ευχαριστώ πολυυυυύ πολύ! Άντε το επόμενο demo θα το ανεβάσω ολόκληρο! Ελπίζω να σ'αρέσει το banneraki σου έφτιαξα

    lamprouko: Να με βάλεις στο ψηφοδέλτιο σου! χεχε

     
  • Τη 3:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Rodia είπε...

    ρίξε μια ματιά και εδώ, ε

    :-)) Χρόνια του πολλά.. Γάτος σκέτος!

     
  • Τη 4:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    BadMaki καλως ήρθες στο blog μου... Λοιπόν ο Λαζαράκος δεν έχει κλείσει ακόμα χρόνο, αλλά ζυγίζει κιόλας 4 κιλά.

     
  • Τη 4:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • Τη 5:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    και εγω αφησα τις ευχες μου στην vas,που το θυμηθηκε.

     
  • Τη 6:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Rodia είπε...

    Καλά.. έγινα και εξώφυλλο..
    Ποιος τη χάρη μου!!!

    :-)

    σμουτς!

     
  • Τη 11:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Και πώς μας πετάς έτσι κατάμουτρα κυρία μου ότι δεν διαβάζεις τα Blog μας το ΣΚ εεεε;;;;

    (άσχετο :ppp)

     
  • Τη 3:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    είναι τέλειος!!! καλά του κάνατε και πάρτυ!! είστε κανονικοί γατογονείς!

     
  • Τη 4:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Και φυσικά του κάναμε πάρτυ!!! Μια φίλη μου (η Τσιτσίνα) να φανταστείς δούλευε το Σάββατο και έφυγε λίγο πιο νωρίς με την δικαιολογία πως έχει να πάει σε "παιδικό πάρτυ". Βέβαια την ρωτήσανε ποιος γιορτάζει και εκείνη απάντησε "το γατί της φίλης μου"!!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα