GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαΐου 05, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 40)

Έχουν περάσει 40 δεδουλευμένες Παρασκευές απο τότε που ξεκίνησα αυτό το blog!!! Σε λίγο θα έχει και γενέθλια το blog μου!!!
Η γειτονιά μου φιλοξενεί ένα ημίαιμο πεκινουά το οποίο έχει πρόβλημα με το σαγόνι του και ο κάτω γνάθος προεξέχει λίγο παραπάνω απο τον πάνω με αποτέλεσμα να φαίνονται τα κάτω δόντια. Αντικειμενικά είναι άσχημο σκυλί (για τον άλλο κόσμο) όμως εγώ το βρίσκω πολύ χαριτωμένο. Όταν το δεί κάποιος για πρώτη φορά του σχηματίζει την εντύπωση πως είναι πολύ κακιασμένο σκυλί. Όποτε το βλέπω του μιλάω γλυκά και του λέω πόσο όμορφο είναι... Χτες το βρήκα να τρώει στην γωνία του και πήγα να του δώσω ένα χάδι. Με το που του είπα: "Που είσαι βρε σκυλάκι... τι κάνεις εδώ τρώς;;" Αυτό παράτησε το φαγητό του και γύρισε ανάσκελα να του χαιδέψω την κοιλίτσα και μάλιστα στεκόταν ακίνητο μη και του ξέφευγε κανα χάδι μου. Μου έκανε φοβερή εντύπωση που άφησε το φαγητό του για να με υποδεχτεί!
Θα προσπαθήσω να του βγάλω και φώτο για να το καμαρώσετε!!!!

Υ.Γ. Είδες Darth... σε αυτό το post μίλησα για σκυλιά!!!

4 σχόλια:

  • Τη 11:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Έχουμε θετική αύρα εμείς οι ζυγοί! Γι'αυτό μας αγαπούν ΟΛΑ τα ζωντανά!

     
  • Τη 11:25 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    μετα θα ερθει και η σειρα των ανθρωπων...

     
  • Τη 11:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Zouri που είσαι;;; Λοιπόν κάνεις λάθος διότι χτες έκανα ένα post για ανθρώπους, αφου μίλησα για την γέννηση του πιο ωραίου μωρού στον κόσμο!!!

     
  • Τη 11:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Xerome pou meso ton posts sou(gatia, lazaros, tora me to skylaki) diapistono pos eisai turbo animal lover! Kai xerome pou afto to deixneis kai meso to blog sou! Kai go mazi sou! Oson afora to skylaki tora, polloi dithen filozoi, "agapane" ena zoo mono an ine omorfo. Gia mena afto einai ypokrisia. Perimeno foto tou en logo skyliou!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα