GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Απριλίου 10, 2006

Καλη βδομάδα!!!

Λοιπόν... Αν και το Σάββατο είχα απαίσιο πονοκέφαλο και δεν μπορούσα να κουνηθώ, οπότε κοιμήθηκα συνολικά γύρω στις 18-20 ώρες, την Κυριακή ξύπνησα καλύτερα και αποφάσισα να αδράξω την μέρα!!! Πήγαμε λοιπόν στην Χαλκίδα για ψαράκι και μετά πήγα και είδα την εποχή των παγετώνων-η απόψυξη!! Έχουν δύο νέους ήρωες και έχουν απίστευτο γέλιο!!! Βέβαια ο μεγάλος πρωταγωνιστής συνεχίζει και είναι ο ποντικοσκίουρος!!!!
Έχω να σας πω και ένα ευχάριστο νέο... Αυτή η βδομάδα είναι η τελευταία ολόκληρη εργάσιμη βδομάδα!!! Την άλλη έχουμε Μ.βδομάδα και μετά είναι 1ο-μαγία!!!! Αχ διακοπές!!!! Αρχίζω και εγώ να μετράω πλέον ανάποδα 12 και σήμερα!!!!! Νάξο σου' ρχόμαι!!!!!


UPDATE : Bloggers Party!!!!

8 σχόλια:

  • Τη 10:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ναι ναι...
    Και αυτό το θυληκό πόσουμ άψογο...

    Αντιπροσωπεύει πλήρως το είδος σας :pppp

     
  • Τη 12:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    και δεν εβρεξε τελικα,και απλωσα τα ρουχα μου με ανεση

     
  • Τη 3:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    kali evdomada chrisa!!!!!!!!!!!!!kala tha paei ksekinise kala

     
  • Τη 10:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Χρύσα μου εδώ βρέχει ακτάπαυστα επί τρεις μέρες!

    Κι εδώ ο χάμπι χαίρεται γιατί από αυτή την βδομάδα μέχρι τον ιούνη πέφτουν συνέχεια γιορτές. Θα δουλεύει 4 και θα πληρώνεται για 5!!

    Θα πάμε και καμιά εκδρομούλα :)))

     
  • Τη 11:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    σε ζηλεύω δεν βρήκα εισιτήρια για κανένα νησί που να με βολεύουν, οπότε ελπίζω να τσαλαβουτίσεις και για μένα την άλλη εβδομάδα στη Νάξο ;)

     
  • Τη 9:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    vas μου απο ΄δω και μπρός δηλαδή ξεκινούν τα ωραία πράγματα!!! Εκδρομές, ξεκούραση, γιορτές!!! Τι ωραία!!! Μην ανησυχείς που βρέχει... που θα πάει θα σταματήσει!!! Καλοκαίρι έρχεται!!!

     
  • Τη 9:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Street spirit μην σε νοιάζει καθόλου!!! Θα τσαλαβουτήσω και για σένα λίγο στην μικρή Βίγλα!!!

     
  • Τη 7:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Σταυρούλα είπε...

    Αχ, Νάξος! 7 ολόκληρες υπέροχες μέρες πέρασα πριν 2 καλοκαίρια! Όσο για τη Σύρο, παντοτινή μου αγάπη! Τυχερήήήήή!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα