GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Απριλίου 03, 2006

Καλημέρα και καλό μήνα!!

Καλημέρα παιδάκια!!! Τι κάνετε είσαστε καλά; Εγώ είμαι μια χαρά, μιας και περασα υπέροχο Σ/Κ. Το Σάββατο είχαν έρθει τα κοριτσάκια σπίτι μου και περάσαμε πολύ ωραία! Βέβαια το Σάββατο το βράδυ έπεσα ξερή και κοιμόμασταν απο τις 23:00. Την Κυριακή που ξύπνησα στις 10:30 και ξεκίνησαν οι δουλειές που έπρεπε να γίνουν. Πρώτα πρώτα έπλυνα την Μίκα για να είναι καθαρή για το Πάσχα. Ρίχνω πολύ γέλιο διότι όσο αγαπάει την θάλασσα τόσο μισεί την μπανιέρα! Με το ζόρι κατάφερα να την βάλω μέσα!! Όμως όταν τελειώνουμε το μπάνιο και την αρχίζω στα χάδια τρελένεται και τρέχει σαν τρελή γύρω-γύρω στο σπιτι και τον κήπο. Το απόγευμα που τελειώσαμε τις δουλειές μας πήγαμε και φάγαμε στα TGIF. Μπαίνοντας λοιπόν βλέπω ένα γύναιο να φοράει τζιν που στις άκρες ήταν γούνα. Έτοιμη ήμουν να πάω να την φτύσω (ο Αντρέας με καθησύχασε λέγοντας μου ότι είναι συνθετική). Είχε και πολύ αντιπαθητική φάτσα την έδερνα με μεγάλη μου χαρά!!!! Δίπλα στο τραπέζι μας κάθονταν τρία ηλίθια κοριτσάκια με αρχηγό την πιο πανηλίθια. Αυτή δεν έβαζε γλώσσα μέσα της και όλες μαζί χαζογελάγαν συνέχεια και δυνατά!!! Κάποια στιγμή φωνάζει:"Θα τον πάρω τηλέφωνο και θα του πώ ότι ξεπαρθενιάστηκα, τότε σίγουρα θα δεχτεί να πάμε για καφέ..." Παιδιά μου έφυγε το πιρούνι απο τα χέρια... Δεν ήξερα... να γελάσω ή να σηκωθώ πάνω και να της πω να σκάσει επιτέλους διότι είναι πανηλίθια...

10 σχόλια:

  • Τη 10:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    εγώ γούνα από κουνελάκι θα γόραγα πάντως!! (αφού το τρώω το κουνελάκι!!)

     
  • Τη 10:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Εγώ vas μου το κουνελάκ ιδεν το τρώω, τρώω όμως το μοσχάρι, το γουρούνι και το κοτόπουλο! Είμαι ενάντια στις γούνες αλλά δεν είμαι των άκρων... Τρώω τα πάντα και δεν μπορώ να μην φάω κρέας, διότι είμαι σίγουρη πως πως το χρειάζεται ο οργανισμός μου!

     
  • Τη 11:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lion είπε...

    Καλημερα. Καλο μηνα (καθυστερημενος sorry), αν και εχει παει ηδη 3.

    Ο Λαζαρος ειναι καλα;

     
  • Τη 11:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μια χαρά είναι!!! Δεν το περίμενα να αναρρώσει τόσο γρήγορα!!! Τελικά όντως οι γάτες έχουν πολλές ζωές!!! Ευτυχώς όλα πήγαν καλά!!! Και ξεθύμωσε κιόλας μαζί μου και ξαναέρχεται στην μεριά μου και κοιμόμαστε μαζί!!! ο Skipper τι κάνει; Έχω πει την ιστορία του σε όλους τους φίλους μου!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ που ρωτάς για τον Λάζαρο!

     
  • Τη 7:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kalo mina xrysaki!

     
  • Τη 7:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    Καλα κι εσύ, στο TGI Fridays τι κόσμο περίμενες να βρεις;!!!

     
  • Τη 10:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    παιδιά, πριν κανα δυο χρόνια ήταν πολύ της μόδας να βάζουνε γουνάκι στα τελειώματα και στην κουκούλα στα παλτά... αυτά συνήθως είναι από κουνέλι που το τρώμε...

    όπως και τα πουπουλένια παπλώματα από χήνες σφαγμένες που τρώγονται επίσης... παλιότερα τις ξεπουπουλιάζανε ζωντανές όμως για να φτιάξουν τα παπλώματα!!

     
  • Τη 2:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Simfono apolyta mazi sou. Tipota xirotero apo teens kai eidikotera bimbo teens/xazogomenes! Mourxete sto mialo i tenia I Ekdikisi Tis Ksanthias!

     
  • Τη 11:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    καλά....η ιδέα μου είναι ή τα "teens kai eidikotera bimbo teens/xazogomenes" που λέει ο κιλλ γίνονται και πιο ηλίθια και εκνευριστικά; Μήπως γερνάω; ή μήπως κάτι δεν παει καλά με αυτά;

     
  • Τη 6:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    ποιός φταίει εκτός από εμάς για τα χαζα πιπίνια;;;;; κανεις.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα