GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 36)

Καλημέρα!!!! Ο Λαζαράκος μου είναι μια χαρά... Βέβαια μέχρι να ξυπνήσει, μέχρι να σηκωθεί, μέχρι να συνέλθει πέρασα 8 ώρες αγωνίας.
Τον πήγα στον γιατρό στις 13:30 και η επέμβαση κράτησε μέχρι τις 14:00. Στις 14:15 πήγα και τον πήρα. Έπρεπε να να τον έχω στα χέρια και ήταν αναίσθητος... Εκεί έπαθα το πρώτο σοκ. Ξύπνησε στο αμάξι στον γυρισμό για το σπίτι όπου ήταν τελειώς χαμένος. Στο σπίτι τον έβαλα και κοιμήθηκε και σε μία ώρα άρχισε να είναι ανήσυχος. Τον πήρα τότε αγκαλιά και κοιμήθηκε εκεί για αρκετή ώρα. Στις 18:30 ήταν καλά και περπατούσε κανονικά... Όλη μέρα δεν έφαγε τίποτα, μόνο στις 00:00 έφαγε λίγο. Ήταν πολύ κύριος διότι προσπαθούσε να μην λερώσει τίποτα. Σήμερα τον βρήκα να κοιμάται επάνω μου και ήταν αρκετά καλά. Μόνο την θολούρα στο μάτι έχει ακόμα!!! Άντε να δούμε...
Ευτυχώς όλα πήγαν καλά... Η Μίκα κατάλαβε αμέσως πως ο Λάζαρος δεν ήταν καλά και απλά τον μύριζε και προσπαθούσε να μην τον πλησιάσει...

Σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο σε όλους και να είσαστε όλοι καλά!!!!

8 σχόλια:

  • Τη 11:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    kalimera! paraskevi paraskevi!Kalo savvatokuriako Chrisa kai siderenios o mikros!

     
  • Τη 12:07 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    άντε βρε, έγινε κι αυτό...

    μια χαρούλα θα είναι.

    δε μου λες; τη μίκα την έχεις στειρώσει; αν ναι, θα θελα να μου πεις 5 πράγματα σε μεηλ αν γίνεται επ΄ρι αυτού.. =)

     
  • Τη 12:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Οκ όλα καλά...

    πω πω τόσες ώρες κρατάει η επίδραση της αναισθησίας, ε;

    η δικιά μας δεν ξέρουμε αν είναι ήδη στείρωμένη ή όχι... δεν φαίνεται να θέλει γάτο μέχρι τώρα... τέλη μάρτη λογικά αν δεν ήταν ήδη στειρωμένη θα ήθελε γάτο, έτσι δεν είναι;

     
  • Τη 12:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    περαστικά του!

    μου θύμισες τον καιρό που έτρεχα για τον καημένο τον ψιψίνο μου, που είχε ουρολογικό πρόβλημα και του βάλαμε καθετήρα και κολάρο Ελισάβετ στο λαιμό....

    καλό σ-κ!

     
  • Τη 12:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Vas μου οι γάτες όταν θέλουν άντρα τρίβονται στα χαλια, τρίβονται επάνω σου, νιαουρίζουν περίεργα, τουρλώνουν τον κώλο και άλλα... Άμα δεν τα έχει κάνει μέχρι μάλλον δεν θέλει. Επίσης μπορείτε να δείτε αν είναι στειρωμένη με μια εξέταση αίματος.
    Συνήθως στα ζώα μετά απο αναισθησία τους κάνουν μια ένεση αδρεναλίνης για να ξυπνήσουν. Εγώ ζήτησα στον γιατρό να μην γίνει διότι φοβόμουν μετά μήπως ήταν ανήσυχος. Οπότε έκανε κάποιες ώρες να συνέλθει.

     
  • Τη 6:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    αχ, ευτυχώς όλα καλά, και μένα μου θύμισες τον Vito μου όταν είχαμε την ανάλογη περιπέτεια καλό ΠΣΚ ;)

     
  • Τη 9:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Chrysa den boreis na fadastis poso se niotho! Analoga peristatika zo ego me to diko mou gato. Vasika EPIVALETE na tou kano stirosi ASAP giati exei tin tasi na lipi gia meres oloklires... Gia paradeigma, efyge tin tetarti ta ksimeromata kai den irthe para simera to proi... Itan 2 ateleiwtes gemates stenaxoria imeres gia mena. Ta arsenika, opos ksereis kai sy os gatofili, exoun tin tasi na fevgoun gia meres psaxnodas teri, kati poli epodino gia ta afedika tous, idios an ta agapane trela opws ego. ...An kai girise simera(i xara pou eniosa otan ton eida, giati fovomoun mipos xathike oristika, den perigrafete), exei na fanei apo to proi kai kati mou leei pos pali tha kanei kamia mera na erthei... Me to pou tha sigedroso ta lefta ton pao gia stirosi kai go, giati den travai allo i katastasi. Den to vlepo katholou egoistia(ok, isos ligo), alla kapoia stigmi tha figi kai den tha ksanarthei. Einai anapofefkto.

     
  • Τη 9:46 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Killog τι να πω... Η επέμβαση κοστίζει 60 ευρώ και διαρκεί μισή ώρα το πολύ.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα