GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Μαρτίου 07, 2006

Καλημέρα!!!!

Καλημέρα παιδάκια και καλή Σαρακοστή!!! Σας εύχομαι μια υπέροχη βδομάδα και να περάσουν γρήγορα οι 42 μέρες για το Πάσχα!!!!
Βρε πως περνάει ο καιρός... Ούτε που θα το καταλάβουμε για πότε θα φοράμε καλοκαιρινά και θα ευχόμαστε ο ένας στον άλλο καλές διακοπές!!!! (Το πήγα λίγο μακρυά το ξέρω...)
Εγώ το τριήμερο το πέρασα ήρεμα! Χτές να φανταστείτε φάγαμε στις 18:00!! Είχαν έρθει ο Πάνος και η Νατάσσα απο δίπλα και βάλαμε όλα τα φαγητά στην μέση και φάγαμε μέχρι σκασμού!!! ( γαρίδες, καλαμαράκια, πατάτες, ρεβύθια, γίγαντες, σουπιές, ταραμοσαλάτα και άλλα διάφορα!!!)
Αυτά!!!! Καλημέρα!!!!!!

8 σχόλια:

  • Τη 11:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Μπααα...
    Δεν το πήγες μακριά...

    Τί είναι ανάμεσα σε μας και το καλοκαίρι;
    Μια Πασχαλινή εκδρομή στην Ναύπακτο, μια ανοιξιάτικη εκδρομή στο παρίσι και τσούπ.. πάμε για μπάνια...

    Δίπλα είναι, μην νομίζεις....

     
  • Τη 1:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Παρίσι;;;; Αχ τυχερη Αλεπουδίτσα!!!

     
  • Τη 2:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Λαμπρούκος είπε...

    Μπράβο και εμείς ούτε κοκαλάκι δε γλύψαμε...
    Ντροπή είαι και χρονιάρες μερες.

     
  • Τη 4:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    mia xara ta les. etsi grigora pernaei o kairos!

     
  • Τη 5:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kalimeroudia :)

     
  • Τη 7:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

    Πεινάω

    :(

     
  • Τη 11:12 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Να είσαι καλά Χρύσα μου! Ναί, έχεις δίκιο...ο Darthiir μου με προσέχει πολύ!! Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

    Φιλάκια :-)

     
  • Τη 11:15 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αχ τι τιμή που μου αφήνει pοst η γνωστή-άγνωστη Αλεπουδίτσα!!!! Να ΄σαστε καλά εσύ και ο Darth και σας εύχομαι να παντρευτείτε γρήγορα!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα