GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαΐου 30, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο129)

Καλημέραααα!!!
Έχει αρχίσει να καλοκαιριάζει επικίνδυνα και δεν με χωρά το σπίτι!!
όλο έξω είμαι με κάθε ευκαιρία!!!! και όσο δεν με χωράει το σπίτι... το γραφείο δεν με χωράει 100 φορές λιγότερο!!!!!
Χτες μια φίλη μου μου είπε πως μια φίλη της σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να πάρει 3 μήνες άνευ αποδοχών και θα πάει να δουλέψει σε beach-bar σε νησί!!!!!!!! Super ιδέα!!!!!
Αλλαγή θέματος...
Την Τετάρτη πήγα σινεμά και είδα το Ιντιανα Τζοουνς!!
Παιδιά... αν εξαιρέσεις τον Ίντι όλα τα άλλα ήταν απο υπερβολικά εώς εξωπραγματικά!!
Τι να σας πρωτοπω!!! (Δεν σας λέω τίποτα για να μην σας την σπάσω).
Αυτός ο Σπιελμπέρκ συγνώμη αλλά εμένα δεν μου αρέσει καθόλου!!
όλη η ταινία βασιζόταν σε computer animations. Ενώ περίμενα να δω "αληθινή" δράση... έκαναν μπαμ τα Pixels στην οθόνη!!!
Παρόλα αυτά πιστεύω είναι απο τις ταινίες που μπορείς να δεις για να περάσεις ένα ωραίο 2-ωρό!

Άντε καλό Σ/Κ σε όλους!!! και προσέχτε τον ήλιο... εγώ πρόλαβα και κάηκα και τώρα ξεφλουδίζωωωω. σνιφ-κλάψ-σλίγμ....

Ετικέτες

3 σχόλια:

  • Τη 12:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλές βουτιές και φρόντισε να βάζεις αντηλιακή προσώπου αντί για κρέμα ημέρας! Κάνει θαύματα ;-)

     
  • Τη 1:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • Τη 1:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Κοίταξε... Απλά πήρε λίγη τεχνολογία από το starwars και σκέφτηκε να ενοποιήσει τη συνέχεια (indy 5) με τα x-files. Κατά τα άλλα μια χαρά φυσιολογικό το κόβω το εργάκι.
    Βέβαια, νομίζω ότι ο μόνος λόγος που γυρίστηκε είναι για να παντρευτεί επιτέλους το Μαράκι που του την έπεφτε εδώ και 20 χρόνια...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα