GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαΐου 16, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο127)

Σήμερα ξύπνησα... έβαλα τα πρώτα καλοκαιρινά μου ρούχα... βάφτηκα και λίγο παραπάνω... έβαλα και τα star-άρακια μου (casual Friday σήμερα) και πήγα μες στην τρελλή χαρά στην δουλειά. Αν εξαιρέσεις το πιάσιμο που έχω ακριβώς πίσω απο τον αυχένα... σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα!!!

Και ήδη το ερώτημα: "Που θα πάτε διακοπες;;;" συνέχεια το ακούω!!!

Υ.Γ.: Εγω ξέρω ήδη!!! Ναξος forever my friends!!!

Καλό Σ/Κ guys!!!!

Ετικέτες

4 σχόλια:

  • Τη 12:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΠΡΕΖΑ TV είπε...

    Διακοπες;;;Τι ειναι αυτο;;;
    Καλο Σαββατοκυριακο να εχουμε!!!

     
  • Τη 4:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Από τώρα διακοπές;;;;;
    Κατί μου λέει ότι θα δούμε τα αποτελέσματά τους το 2009!
    ;-)

     
  • Τη 1:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    εγω απλα σου γραφω τον πρωτο γραμμα απο το μερος οπου θα παω διακοπες.
    Μ

     
  • Τη 6:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    ego to poli mexri pio kato :) to kalokeri mou fetos tha ine poli diaforetiko!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα