GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαΐου 09, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο126)

Να 'μαστε πάλι να μετράμε Παρασκευές...
Άντε να δω πότε θα το κόψω αυτό το χούι!!

Πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρω το link του zouri που αναφέρεται στον ρατσισμό απο κούνια...
Την προηγούμενη Κυριακή είχε παρόμοιο αφιέρωμα το "Ε"... Είναι απλά απίστευτό αυτό που συμβαίνει... Συγνώμηηη απο πότε κάνουμε τους στρουθοκάμηλους;;; Δηλαδή άμα κάνουμε πως δεν υπάρχουν οι μετανάστες με το να αρνείται αυτή η χώρα να δώσει πιστοποιητικό γέννησης σε έναν άνθρωπο που γεννήθηκε στην Ελλάδα και να μην τους νομιμοποιεί τότε θα έχουμε λύσει το πρόβλημα;;
Τι να πω... Το πιο τρομερό είναι πως αυτά τα παιδιά που φτάσαν στο σημείο να σπουδάζουν σε ελληνικά πανεπιστήμια πρέπει να εργάζονται για να μπορούν να έχουν άδεια παραμονής!!!
Είναι απλά φρικτό...
Και ένα έχω να πω... Είμαστε όλοι μετανάστες σε αυτήν την χώρα!!! Ελλήνες είναι όσοι έχουν ελληνική παιδεία... και φοβάμαι πως δεν έχει κανένας πια...

Κάποια πράγματα που μου φαίνονται τόσο απλά να λυθούν... κάνουν χρόνια ίσως και δεκαετίες για να προχωρήσουν απλά ένα βήμα!!
Έχω γίνει βαρετή... αλλά θα το ξαναπω... Politicians shuck!!

Πάντως εγώ έτσι και αλλιώς θα σας ευχηθώ καλό Σ/Κ!!!!

Ετικέτες

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα