GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 91)

Καλημέρα!!!!
Τι κάνετε?? Είσαστε καλά?? Πως πάτε με την ζέστη??
Εγώ ζεσταίνομαι αρκετά... αλλά θα το δούμε απο την θετική του πλευρά...
Ζεσταινόμαστε=>Ιδρώνουμε=>Φεύγουν οι τοξίνες=>μειώνεται η κυταρρίτιδα=>σούπερ κορμιά!!!! Χιχιχιχι!!!

Μετράω μέρες!!!
Σε 15 μέρες "χάνω την ελευθερία μου" και πολύ χαίρομαι γι'αυτό!!!
Ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει επειδή παντρεύομαι έναν άνθρωπο που πάνω απ'ολα τον συμπαθώ βρε αδελφέ!!! If you know what I mean... ;)

Κατα τ'αλλα οι προετοιμασίες έχουν πάρει τον δρόμο τους.....

Φιλιά πολλά και σας εύχομαι ένα υπέροχο και σούπερ Σ/Κ!!!!!!!!!

Καραμέλααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ετικέτες

6 σχόλια:

  • Τη 12:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Να περάσεις τέλεια το πρότελευταίο ΣΚ της "ελευθερίας" σου!!!!!

     
  • Τη 1:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Alepouditsa είπε...

    έλα, έλα...σε λίγο "φυλακισμένη"

    με το καλό!!

    καλο ΣΚ!!! :-))

     
  • Τη 4:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger John Karakatsanis είπε...

    Η ώρα η καλή !!!!!!!!!

     
  • Τη 4:45 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Θα βάλεις φωτογραφίες από τον γάμο, δε θα βάλεις;;;
    Είστε πολύ όμορφο ζευγάρι! Και μικροί!

    Με το καλό!
    Β.Μ.

     
  • Τη 1:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger η Λίτσα είπε...

    νάσαι παντα ευτυχισμένη...
    και περιμενουμε ανταποκριση απο το 'γεγονός'!

     
  • Τη 11:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jul είπε...

    Αντε με το καλο κοριτσάρα:)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα