GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Ιουνίου 14, 2007

Επιτέλους!!!

Έβαλα μετά απο πολύ καιρό DSL στο σπίτι!!!! Γιούπι!!!
Αυτή την στιγμή που σας γράφω... έχω μόλις γυρίσει απο φαϊ (ναι είμαι και εγώ μία κλασσική Ελληνίδα που πάει για φαγητό στις 23:00 το βράδυ!!)
Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω DSL!!! Χιχι!!
Σας έχω πει καθόλου για την καινούργια μου δουλειά;;;;
Αλλά θα μου πείτε... που να σας πω.. Αφού έτσι όπως έχω χαθεί τον τελευταίο καιρό ούτε για τα πιο βασικά νέα δεν μπαίνω... Όμως σας το υπόσχομαι..... τώρα με το DSL θα μπαίνω πιο συχνά!!!!
Ίσως τώρα να σας γράφω και το Σ/Κ!!! Που ξέρεις!!! Με την καινούργια αλλαγή (το DSL) θα αλλάξω και συνήθειες!!!
Ααααα τι σας έλεγα; για την δουλεια!!
Λοιπόν με την δουλίτσα πείζω αρκετά... αλλά μαθαίνω πολλά καινούργια πράγματα!! Έχω κάνει και νέους φίλους!! Είναι δύο παιδιά απο την δουλειά που συνεργαζόμαστε και νομίζω πως τους ξέρω χρόνια!! Είναι πολύ καλοί και οι δύο και με βοηθούν πολύ!!!
Σήμερα η μέρα μου ξεκίνησε όσο πιο χειρότερα μπορούσε να γίνει... αλλά μέχρι να τελειώσει η μέρα.... τα πάντα άλλαξαν και πήραν ξανά την φυσιολογική τους ροή!!!
Πόσο μου αρέσει να μην υπάρχουν picks στην ζωή μας!! Μ'αρέσει η ευθεία γραμμή... μπορει υπό κάποιος προϋποθέσεις να δηλώνει θάνατο... αλλά σε άλλες (όπως στην ζωή μου) δηλώνει λύτρωση....

Αυτά....\Πάω για υπνο!!! Φιλάκια πολλά σε όλους!!!

Ετικέτες

3 σχόλια:

  • Τη 10:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Σπύρος είπε...

    Εβαλες dsl!? αυτό ειναι ευχάριστο! θα είσαι συνεχώς on - line οπότε θα ενημερώνεις το bloggaki σου όσο ποιο συχνά μπορεις και μάλιστα γρήγορα!

     
  • Τη 1:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλώς όρισες στο κλαμπ των DSLούχων!!!!!!

     
  • Τη 6:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    orea dioti se pethimisame toso kero!!!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα