GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Μαΐου 15, 2007

Σας έχει τύχει ποτέ;;

Και τι κάνατε απο ΄κει και πέρα;
Καταρχήν Καλή βδομάδα!!! Που λέτε λοιπόν το Σ/Κ είχα πάει στην Νάξο για τις τελευταίες ετοιμασίες... Η Νάξος είναι το μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων (όπως ίσως να ξέρετε) και έχει μικρό λιμάνι. Η Ευρωπαϊκή ένωση επιχορηγούσε το νησί να φτιάξει καινούργιο (+ μεγαλύτερο αεροδρόμιο) αλλά 25 κάτοικοί δεν συμφωνούσαν(λένε ότι θα χάσει τον παραδοσιακό χαρακτήρα το νησί) οπότε το μεγάλο λιμάνι πάει στράφη. Εκ των άλλων επειδή δεν είμαστε Μύκονο τα High speed έρχονται μόνο το Πάσχα και για καλοκαίρι θα ξαναξεκινήσουν απο 25 Μαϊου.
Απο την μεγάλη περίληψη λοιπόν που λέτε έφυγα το Σάββατο το πρωϊ με blue star (κάνει 5-5,5 ώρες) και την Κυριακή θα φεύγαμε με αεροπλάνο (Σας έχω πει πως σιχαίνομαι τα ταξίδια με πλοίο;;) Μέχρι την Κυριακή το μεσημέρι ήμουν πολύ χαρούμενη!!! Η ταλαιπωρία μου (του ταξιδιού) είχε τελειώσει και απολάμβανα τον ήλιο της Νάξου. Πάω λοιπόν στο αεροδρόμιο και μαθαίνω πως ακυρώνεται το ταξίδι διότι έχει χαλάσει το αεροπλάνο... Και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
ΟΑ (Ολυμπιακή Αεροπορία): Μόνο το εισιτήριο θα παρετε πίσω... Μην περιμένετε δεν πρόκειται να πετάξετε σήμερα... Αύριο με το επομενό...
G (Goldie): Δηλαδή δεν μπορεί να έρθει άλλο να μας πάρει; Το ξερετε πως κάνετε κακο στο νησι με αυτή την συμπεριφορά;
ΟΑ: Μα δεν φταίμε εμείς... Το αεροπλάνο χάλασε...
G: Αρά φταίει η Ολυμπιακή...
OA: Όχι το αεροπλάνο φταίει που χάλασε... (παιδιά ακριβώς αυτό μου είπε!!!)
G: Άρα εσείς!!!!
OA: Όχι το αεροπλάνο!!!
G: Καλά... Μπορείτε να μου πείτε πως το λένε το αεροπλάνο; Ώστε την επόμενη φορά που θα το δώ να το μαλώσω!!!

Τελικά αντί να φτάσω σπίτι μου στις 18:00 έφτασα στις 1:00!!!!! Απο την Κυριακή είμαι υπέρ της πώλησης της εταιρίας...

Ετικέτες

4 σχόλια:

  • Τη 4:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lina είπε...

    βρήκα αυτό

    http://www.eccefpolis.gr/
    newsshow.asp?new=15&cid=1

     
  • Τη 5:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ευχαριστώ πολύ...
    Ήδη έστειλα την καταγγελία μου!!!

     
  • Τη 4:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Μάτια μου...αν πέρναγες μιά βόλτα από τους Ζυγούς, αθα το ήξερες ήδη αυτό!
    Καλό κουράγιο!

     
  • Τη 9:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jul είπε...

    xaxaxaxa
    να το μαλώσεις το παλιοαεροπλάνο που τόλμησε να χαλάσει!!!!!!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα