GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Απριλίου 20, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 83)

Παρασκευή!!!Παρασκευή!!! Έτσι όπως τρέχω σαν τον Βέγγο δεν κατάλαβα καθόλου πως πέρασαν οι μέρες!!!
Πως είσαστε; Είστε καλά; Χτες ήρθε και ο καινούργιος καναπές μας!! Το πήρα πορτοκαλί!!! Τώρα έχω στόχο να πείσω τον Λαζαράκο μου να μην ανεβαίνει επάνω (παρόλο που το έχω καλυμένο)... Χτες έφαγε κάτι ξανάστροφες και τον έβαζα με τον ζόρι στο μαξιλάρι του!! Για να δούμε τι θα γίνει!!
Σας εύχομαι σε όλους καλό Σ/Κ και καλά να περνάτε!!!

Ετικέτες

2 σχόλια:

  • Τη 4:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger alexandra είπε...

    megia megia kaloksaplwtos kai kala xouzouria, kalo sabbatokuriako filia

     
  • Τη 6:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Ζεστό χρώμα. Γειά σου μικρούλι:)))

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα