GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 84)

Καλημέρα πέρα για πέρα!!! Σήμερα είναι Παρασκευή και ένα υπέροχο τετραήμερο έρχεται!!!
Ναι ναι καλά ακούσατε... τετραήμερο!!! Την Δευτέρα πήρα άδεια και την Τρίτη είναι απεργία!!! Θα απεργήσω στον Αγ. Προκόπη στην Νάξο!!!

Η φίλη μου η Τσιτσίνα είναι στο US και είμαι πολύ ενθουσιασμένη!!! Περνάει υπέροχα!! Έχει πάει για σεμινάριο με την δουλειά της!!! Εκεί κάνουν υπέροχο μάθημα "learn & Fun"!! Θέλω και εγώ!!!! Περνάει φανταστικά!!! Αχ Τσιτσινάκι μου εκεί στα ξένα αν διαβάζεις το blog μου να ξέρεις πως σ'αγαπάω πολύ και είμαι πολύ περήφανη για σένα!!! Το είπα και στον Κωστάκη και ενθουσιάστηκε!!!

Φιλιά πολλα και εύχομαι σε όλους ένα υπέροχο Σ/Κ (και Δ και Τ)

Ετικέτες

9 σχόλια:

  • Τη 10:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Άσε τις απεργίες και ετοιμάσου για την μεγάλη μέρα... :)

     
  • Τη 11:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ΠΡΕΖΑ TV είπε...

    Καλο τετραημερο να εχεις!!!!

     
  • Τη 12:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    @πρέζα TV Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!

    @ darthiir
    Μα γι'αυτό κατεβαίνω.. ;))

     
  • Τη 3:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Να περάσετε ΤΕΛΕΙΑ Χρυσάκι!

     
  • Τη 6:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ζυγίνα είπε...

    Προσοχή στο ποιά εταιρεία θα επιλέξετε για το honeymoon!

     
  • Τη 7:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    καλα να περνας

     
  • Τη 2:06 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ONOMATODOSIA είπε...

    πρωτομαγια δουλευω...

    ποιος ειναι ο κωστακης;

     
  • Τη 12:18 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Geia sou kouklitsa!
    Ax ti kali pou eisai pou egrapses sto blog sou gia mena...
    H alitheia einai oti exw enthousiastei pou eimai sto America, alla mou leipsate.
    San thn Ellada pouthena!!!!!!!!
    Paidia edw einai oloi treloi kai 'by the book'. Den einai gia mas ayta...
    Emeis eimaste gia ouzaki kai mezedaki sthn paralia!
    S'agapaw poly kouklitsa...
    Sou phra kai to 'something blue' pou sou eixa yposxethei!
    De sou lev ti einai. Soy lew mono pws logika (kata 99%) den tha to exeis panw sou th megalh mera, alla eimai sigourh pws tha enthousiasteis!
    Filakia polla kai kala na perasete.
    Na mou filhseis kai to manager!

    Tsitsina :)

     
  • Τη 8:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jul είπε...

    ααααααχ τελεια θα πέρασες.....Εδω πέρασα όμορφα εγώ που ήμουν 4ήμερο στας Αθήνας!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα