GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007

Παρασκευη-Παρασκευή (Νο 86)

Ουφ άλλη μια Παρασκευή ήρθε!!! Με τρέξιμο.. με άγχος... με τσίτα τα γκάζια!!
Δουλεύω (για το δικο μου το επίπεδο) πολλές ώρες... (9:00-21:00) και το προηγούμενο Σ/Κ δουλεύαμε πάλι!!! Ευτυχώς όμως το περιβάλλον (το εργασιακό) είναι σούπερ και έχεις την εντύπωση πως είσαι με συμφοιτητές που στόχο έχουν να βγάλουμε την εργασία του εξαμήνου και να περάσουν το μάθημα...

Αυτό το Σ/Κ δεν σουλεύω, αλλά θα πάω στην Νάξο για τις τελευταίες δουλειές....
Μου το έλεγαν πως θα πήξω (με τον γάμο) αλλά δεν το πίστευα... Να που έγινε λοιπόν!!!

Φιλιά πολλά σε όλους (έχω καιρο να σας επισκεφτώ, αλλά δεν έχω χρόνο για βασικά πράγματα)

Ετικέτες

1 σχόλια:

  • Τη 11:08 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Ax kai na kseres se ti aksiozilefti thesi eisai...! Ego prosopika tha dina ta pada na eimai se paromia katastasi giati, toulaxiston sto "avgalto" sto en logo thema mialo mou, trelos fortos ergasias ison megali ipefthinotita...megali ipefthinotita ison dinamikotita stin ierarxia tis doulias... dinamikotita isos AGAPAME! Nai, ok, borei na ta vlepo ligo black-and-white ta pragmata, alla ok. :) Anyway, ti kaneis esy vre psyxi? :D

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα