GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Απριλίου 04, 2007

I'm back!!

Αχ επιτέλους σας ξαναγράφω!!! Γύρισα!!!! Λοιπόν εδώ και τρείς μέρες είμαι στην νέα μου δουλειά και είμαι ενθουσιασμένη! Μαθαίνω πολλά καινούργια πράγματα και δουλεύω με πολύ όρεξη...
Στην προηγούμενη δουλειά μου υπήρχαν πολλές ώρες που δεν έκανα τίποτα, ενώ εδώ δεν προλαβαίνω... Νιώθω και πάλι δημιουργική!!!
Ελπίζω να πάει έτσι το όλο κλίμα συνέχεια!!!
Εσείς τι νέα; Δεν έχω χρόνο να σας επισκεφτώ και να μάθω νέα σας... Ελπίζω όλοι να ετοιμάζεστε για τις πασχαλινές διακοπές σας!!!
Εγώ σε τρεις μέρες τέτοια ώρα θα αφήνω τις βαλίτσες στο σπίτι και θα πηγαίνω να πιάσω τραπέζι στον Δέουδα για να πιω ούζα κάτω απο τον ναξιώτικο ήλιο!!!!
Φιλιά σε όλους!!!!!

Ετικέτες

5 σχόλια:

  • Τη 1:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Alepouditsa είπε...

    Φιλιά!

    Να περάσετε πολύ όμορφα!!!

    ό,τι καλύτερο :-)

     
  • Τη 4:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Να περάσεις θεικά, όπως σου αξίζει.
    Καλό Πάσχα γλυκούλι.
    φιλιάαααα

     
  • Τη 4:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ena filaki sta grigora.na peraseis kala

     
  • Τη 5:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kalo pasxa na perasis !!!!

     
  • Τη 1:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Σμούκια!
    Με το δεξί!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα