GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαρτίου 23, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 80)

Καλημέρααααααααααα!!!!
Μετά απο μια κουραστική βδομάδα, μια βροχερή Πέμπτη και μετά απο πολύ δουλειά έρχεται μια υπέροχη Παρασκευή!!! Με τον ήλιο της, την λαμπερή μέρα και το ωραίο Σαββατοκύριακο που έρχεται!!!!
Χτες πήγα και ξαναείδα τους 300!!!! Πολύ μου αρέσει αυτό το έργο!!!
Πάντοτε όταν ανεβαίνω προς τον Βορρά και ο δρόμος μου με βγάζει στις Θερμοπύλες πάντα σταματάω στο άγαλμα του Λεωνίδα!!! Φαντάζομαι πως μετά απο το έργο θα γίνεται τρελός χαμός!!!!!

Ετικέτες

5 σχόλια:

  • Τη 10:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τώρα να σου πω ότι πάλι επειδή πέρασα από εδώ συνειδητοποίησα πως είν' Παρασκευή;

     
  • Τη 12:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kalo savatokiriako chrysaki!!!!

     
  • Τη 1:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    και εγω οταν περναω απο τον Λεωνιδα,παω σιγα,γιατι συνηθως εχει μπλοκα.

     
  • Τη 2:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Τι υπέροχος ηλιος!
    Τι υπέροχη Παρακσευή!
    Καλό Σ-Κ Χρυσούλα μου!

     
  • Τη 10:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ψιτ, σε πρόκαμα... Παρασκευή - Παρασκευή (Νο81) :ppp

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα