GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 49)

Παρασκευή-Παρασκευή!!!! Σήμερα είναι Παρασκευή!!! Αχ τι καλά!!! Θα ξεκουραστούμε λίγο!!! Εγώ αυτές τις μέρες σηκώνομαι πτώμα (παρόλο που κοιμάμαι εφτάωρο). Βέβαια ο δικός μου οργανισμός έχει μάθει να κοιμάται πολύ (το πρόγραμμα που είχα στο πανεπιστήμιο ήταν το καλύτερο):
7:00 ξύπνημα
8:00-14:00 μάθημα
15:30-19:00 ύπνος
19:00-00:00 βόλτα-τηλεόραση-αραλίκι με φίλους
Παιδιά εκείνη την εποχή κοιμόμουν τουλάχιστον 12 ώρες!!!! Τότε ναι.... ένιωθα ξεκούραση!!!


Αυτό ήταν το σημερινό πρωινό mail που έστειλα στις φίλες μου!!!!

Καλό Σ/Κ παιδάκια και να προσέχετε τις βουτιές (στην θάλασσα, στην χωριάτικη, κ.τ.λ.)

10 σχόλια:

  • Τη 9:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    και σταπαιδακια.Ανεβαζουν την χοληστερινη.
    Δεν εχεις γαμο,βαφτισια,γενητουρια αυτη την βδομαδα?

     
  • Τη 9:46 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Όχι ευτυχώς!!!! Αυτή την βδομάδα έχω ρεπό απο κοινωνικές εκδηλώσεις!!! Το άλλο Σ/Κ όμως εννοείται πως έχω γάμο!!!!

     
  • Τη 10:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλημερούδια!!!!
    κι εγώ νυστάζω κι ας χτύπησα 7ωρο ύπνου...θα κοιμηθώ το Σ/Κ φυσικά!

     
  • Τη 12:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ό ύπνος θρέφει τα παιδιά....

     
  • Τη 4:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Uncle Aris είπε...

    Kala standar to foithtiko programma eunoei ton upno. Kai asxeto alla h fwtografia pou exeis einai polu kalh! Pws thn ebgales?

     
  • Τη 4:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Είναι απο τον γούγλη η φωτό με την παραλία!!!

     
  • Τη 5:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Uncle Aris είπε...

    Ama sou pw oti den kaalaba 8a me peraseis gia xazo??? :p

     
  • Τη 5:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kalo savatokiriako!

     
  • Τη 10:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Jason είπε...

    Οι βουτιές στη χωριάτικη είναι must μετά από τις βουτιές στη θάλασσα πάντως...

     
  • Τη 10:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ψιτ...
    Δευτέρα...
    Ακόμα κοιμάσαι;;;

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα