GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Μαΐου 08, 2006

Χρόνια πολλά μπαμπάκα!!

Σήμερα έχει γενέθλια ο μπαμπάς μου!!! Ακόμα και τώρα που έχω μπεί στα 27 όταν κάθεται στον καναπέ και εγώ τρυπώνω στην αγκαλιά του νιώθω πάλι σαν το μικρό κοριτσάκι που το έπαιρνε ο ύπνος στην αγκαλιά του καθώς βλέπανε μαζί τηλεόραση.
Από μικρή με έπιαναν κρίσεις πανικού π.χ. όταν βάζανε πολύ δυνατά το ράδιο μου καρφωνόταν στο μυαλό ότι θα γκρεμιστεί το σπίτι, όταν χτύπαγα και έτρεχε το αίμα πίστευα πως θα μου έφευγε όλο απο την πληγούλα!!! Και ούρλιαζα και χτυπιώμουν και αγχωνόμουν πολύ... τότε ο μπαμπάς μου με έπαιρνε αγκαλια και με έσφιγγε και ως δια μαγείας οι φόβοι μου εξαφανιζόντουσαν!!! Μπαμπάκα μου σ'αγαπω πάρα πολύ!!! Είσαι ο πιο σημαντικός άντρας της ζωής μου!!!! Να σε χαιρόμαστε!!!

13 σχόλια:

  • Τη 10:01 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    En español por favor !!!
    Gracias

     
  • Τη 10:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Hello ligarius! Sorry but I don't speak spanish!! I write to my post that my father has his birthday and I wish to him "Happy Birthday". Thank you for your comment!!!

     
  • Τη 10:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger αερικο είπε...

    Ετσι ομορφα και γλυκα εκδηλωνει την αγαπη της κι κορη μου στον πατερα της!:-) (Κι ειναι και οι δυο ταυροι σαν και τον δικο σου..)

    Να σε χαιρεται ο πατερας σου chrisa και να 'ναι παντα καλα, οπως καλα να 'σαι κι εσυ που τοσο τρυφερα τον αγαπας! Χρονια του πολλα!

     
  • Τη 10:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αχ αερικό σε ευχαριστώ... και αφού είναι και η δύο ταύροι θα πρέπει τώρα κοντά ή να είχαν ή να έχουν γενέθλια, οπότε να τους χαίρεσαι και εσύ!!!

     
  • Τη 10:21 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lion είπε...

    Χρονια του πολλα. Ευτυχισμενος και να χαιρεται τετοια κορη.

     
  • Τη 10:48 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Rodia είπε...

    Να τον χαίρεσαι το μπαμπακούλη σου Χρύσα μου!!!
    Χρόνια του πολλά και Χαρούμενα!!!
    ..με τέτοια κορούλα, σίγουρα είναι χαρούμενος.. τι να λέμε..

    :-)

     
  • Τη 11:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ναναι καλα ο ανθρωπος που εβγαλε τετοια κορη

     
  • Τη 11:36 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αχ βρε zouri σε χάσαμε... τι θα γίνει με αυτόν τον server!!! Άντε έχω πάθει στέρηση!!! zourio-στέρηση!!!

     
  • Τη 12:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Godot είπε...

    Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται.

    Επίσης ο Z είναι εδώ όπως και όλη η πέρα-γειτονιά.

     
  • Τη 2:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    Briskomai pia sto
    zouri.blogspot.com

     
  • Τη 2:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger aliel είπε...

    Να τον χαίρεσαι βρε! Να τα εκατοστήσει! :-)

     
  • Τη 8:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger νερα'ι'δάκι .... είπε...

    Na xairesai to mpampaka soy!!!

     
  • Τη 12:31 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    χρόνια πολλά να τον χαίρεσαι και αυτό είμαι σίγουρος ότι σε χαίρεται ;)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα