GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 25, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!!(Νο 20)

Καλημέρααααααααααα!!! Σήμερα είναι Παρασκευή!!! Γιούπιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!! Παρασκευή-Παρασκευή!!!! Τι ωραία μέρα αυτή η Παρασκευή!!! Ξυπνάς με άλλο αέρα το πρωί... ξέρεις πως όσο και αν κουραστείς κατά την διάρκεια της ημέρας, το βράδυ θα είσαι με το μωρό σου αγκαλιά... τον Λάζαρο να κοιμάται πάνω στο στήθος σου και η Μίκα και ακουμπάει το κεφαλάκι της στο γόνατό σου και να ξέρεις πως όσο και αν ξενυχτήσεις την επόμενη μέρα δεν έχεις πρωινό ξύπνημα... μπορείς να σηκωθείς όποτε γουστάρεις!!!!
Ααααα...1: σήμερα ανοίγει και το "the Mall" θα πάω το α΄πόγευμα μια βόλτα να δω τι παίζει και θα σας πω από Δευτέρα!!!!!
Ααααα...2: Να πάτε να δείτε όλοι σας το blog της Souzi η κοπέλα είναι απίστευτη και γράφει καταπληκτικά!!!!

3 σχόλια:

  • Τη 12:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Κοίτα να δείς που ξαφνικά, εκεί που βρίζαν εμένα, εμφανίστηκε άνθρωπος πολύ πιό χαρούμενος και να του πάνε όλα τόσο όμορφα, από εμένα και τον έχουν αφήσει και στην ησυχία του...

    Τέσπαν...

    Μακάρι όλοι να ζούσαν τέτοια ΠΣΚ σαν εσένα... :(

     
  • Τη 12:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    καλό ΣΚ κοπελιά!!! Με τόσα θαυμαστικά μου άνοιξες τη διάθεση ήθελα δεν ήθελα!

     
  • Τη 3:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    friday i'm in love ;)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα