GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Νοεμβρίου 07, 2005

Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλους!!!

Καλημέρα συν-bloggers!! Τι κάνετε; ελπίζω να περάσατε καλά αυτό το Σ-Κ που ήταν και τόσο ηλιόλουστο!! Εγώ πήγα το Σάββατο Ρέμο-Χατζηγιάννη στην Αρένα-Αθηνών. Το πρόγραμμα ήταν μέτριο και τα τραπέζια κολλητά το ένα με το άλλο (όπως σε όλα τα μπουζουξίδικα). Όμως αυτό το μαγαζί είναι τεράστιο και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ο κόσμος να είναι στριμωγμένος!! Επίσης το παρκινκ έχει καθορισμένη τιμή 8 ευρώ. Τέλος πάντων μην γκρινιάζω αφού καλά πέρασα!! Βέβαια το καλύτερο ήταν μετά, αφού πήγαμε πλατεία Μαβίλλης για να φάμε "βρώμικο", μιλάμε ότι φτιάχνει το στομάχι είναι πολύ νόστιμο και συνήθως προτιμώ να το τρώω με βραστό λουκάνικο, κρεμμύδια, πολύ μουστάρδα και κέτσαπ!!!!
Χτες διάβασα ένα άρθρο στο RAM Νοεμβρίου που λέει για τις διαστάσεις που έχει πάρει το θέμα με τα blogs. Θεωρείται το blog το πιο έγκυρο μέσο ενημέρωσης διότι δεν μπορεί να λογοκριθεί από κανέναν φορέα. Βέβαια σε κάποιες χώρες έχει αρχίσει και αλλάζει το σκηνικό με τα blogs και πολύ συν-bloggers έχουν συλληφθεί για λογοκρισία. Το περιοδικό συμβουλεύει πως θα αποφύγεις τέτοια ακραία φαινόμενα:
- Κράτα την ανωνυμία σου (όχι ονοματεπώνυμο, όχι διεύθυνση, όχι τηλέφωνα!!!!!!!!)

5 σχόλια:

  • Τη 1:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Πώπω.... εγώ τώρα πώς θα κρύψω το κοπάδι μου;;;;
    Όχι ρε.. μην μου λες τέτοια....

     
  • Τη 7:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    master li, δώσε περισσότερες πληροφορίες για bloggers και δικαστήρια!

     
  • Τη 8:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Marina είπε...

    Εχω ακούσει όμως για έλληνα μπλόγκερ που έγραφε διάφορα εν ώρα εργασίας και τον απέλυσαν γιατί λέει έβριζε το αφεντικό του και ότι χάζευε!..

     
  • Τη 10:06 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • Τη 10:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    ...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα