GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 06, 2009

Κίμωνας Νο 9

...και τελειώσαμε επιτυχώς τον κύκλο των πρώτων εμβολίων!!! Είμαστε 72 cm και 8 kg άντρες!!! Επίσης απο το Σάββατο αρχίζουμε να τρώμε και άλλο φαγάκι εκτός απο της μαμάς!! Θα φάμε κρέμα ορύζις!!! Θα ξεκινήσουμε στην αρχή σαν γάλα και σιγά-σιγά θα την πήζουμε μέχρι να μπορούμε να την φάμε με το κουτάλι!!
Είμαστε ενθουσιασμένοι!!
Ακόμα περιμένουμε τα δοντάκια μας!!! Όλο μας απασχολουν και μας πονάνε αλλα ακόμα δεν βγήκαν!!
Είμαι φοβερά ενθουσιασμένη διότι με καταλαβαίνει το μικρό μου και όταν με βλέπει ή με μυρίζει χτυπάει χεράκια ποδαράκια και βγάζει κραυγούλες!!
Τον φιλάω όλη την ώρα.. τον έχω κατσιάσει!!!! Περιμένω πως και πως το Σ/Κ για να πάμε βολτούλες και να περάσουμε την μέρα μας με παιχνιδάκια όπως η μαμά το μπεμπέκι ξέρουν!!!

Ετικέτες

1 σχόλια:

  • Τη 7:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Από τώρα αρχίσαμε να δαγκώνουμε λαμαρίνες;;;

    :ppp

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα