GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Οκτωβρίου 27, 2009

Κίμωνας Νο 8

Και χτες ξεκίνησα δουλεια!!! Και ήταν η μέρα πολυ φορτισμένη συναισθηματικά...Έφευγα απο το σπίτι και άκουγα το μωρό μου να βγάζει τις κραυγούλες του και ήμουν έτοιμη να πάρω τηλέφωνο και να παραιτηθώ!!! Αλλα σήμερα ξεκίνησε η μέρα καλύτερα και νιώθω πως όλα θα πάρουν τον δρόμο τους!! Έχω άγχος μήπως με ξεχάσει!!!
Πάντως επειδή δεν θέλω να είμαι αχάριστη πρέπει να λέω "Ευχαριστώ" διότι:
  • Τον φυλάει η μαμά μου
  • Δουλεύω αρκετα κοντά ώστε να πετάγομαι για το μεσημεριανό διάλειμμα και να τον βλέπω (και να τον θηλάζω)
  • Δουλεύω 7-ωρο (και πιστέψτε με... δεν αφήνω ούτε λεπτό παραπάνω!!!!!)

Τώρα σε γενικες γραμμές ο Κιμωνάκος όσο πάει και γίνεται πιο διαδραστικός... Έχει αρχίσει και κάθεται (με την βοήθειά μας φυσικά) και βλέπει τον κόσμο απο άλλη οπτική γωνία και ενθουσιάζεται!

Επίσης η Μίκα είναι πολύ αγαπημένη του!! Όταν την βλέπει όλο της γελάει και της κάνει σκέρτσα!! Βέβαια η Μίκα ούτε που του δίνει σημασία...

Σε λίγες μέρες θα φάμε και για πρώτη φορά απο κουτάλι!! Θα ζήσουμε συγκλονιστικές στιγμές!! :)

Φιλια πολλα!!!!

Ετικέτες

6 σχόλια:

  • Τη 6:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Μπουάχαχαχαχαχαχα!

    Αυτό το "διαδραστικός" με πέθανε!!!!

    Εύγε χαζομαμά! ;)

    :)))

     
  • Τη 12:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kali arxi ergazomeni manoula. ego xekinisa me 2 ores ti mera ke dekevrio arxizo me 6oro...:(

     
  • Τη 4:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Είδες τι κάνει η πληροφορικάρια μάνα;;;;

     
  • Τη 12:17 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Γιατι ξεκινησες τη δουλεια? Δεν πήρες το 6μηνο του ΟΑΕΔ? Ρωτάω γιατι θα γινω κι εγω μαμα τον Ιανουαριο και ετσι οπως το υπολογισα θα γυρισω στη δουλεια οταν ο μπεμπης θα ειναι 8 μηνων.
    Μαρια

     
  • Τη 12:17 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Γιατι ξεκινησες τη δουλεια? Δεν πήρες το 6μηνο του ΟΑΕΔ? Ρωτάω γιατι θα γινω κι εγω μαμα τον Ιανουαριο και ετσι οπως το υπολογισα θα γυρισω στη δουλεια οταν ο μπεμπης θα ειναι 8 μηνων.
    Μαρια

     
  • Τη 4:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Γειά σου Μαρία!!
    Λοιπόν... Εγω πήρα το μειωμένο ωράριο σε μέρες άδειας που είναι 3,5 ημερολογιακοί μήνες. Το 6-μηνό του ΟΑΕΔ δεν θέλω να το πάρω διότι οι αποδοχές μου θα μειωθούν (πληρώνει μόνο τον βασικό).
    Την συμφωνία που έκανα όπως για τις ημέρες άδειας ήταν μόνο στα λόγια οπότε ανα πάσα στιγμή μπορούσαν να με φωνάξουν πίσω. (Μπορείς να κάνεις ένα προσύμφωνο) Τωρά το υπόλοιπο που έμεινε το δουλεύω με μειωμένο ωράριο.
    Αν θες να πάρεις το 6μηνο του ΟΑΕΔ έχε υπόψιν σου πως θα γυρίσεις στην δουλειά όταν ο μπέμπης θα έχει κλείσει τον χρόνο!!
    Διότι:
    2 μήνες περίπου είναι το ΙΚΑ
    3,5 ημερολογιακή άδεια το μειωμένο ωράριο
    6-μηνο ΟΑΕΔ
    1 μήνα η κανονική σου άδεια

    Ελπίζω να σε βοήθησα...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα