GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 29, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο120)

Χτες πέρασα υπέροχα σε ένα απο τα πιο ωραία πάρτυ αποκριάτικα που έχω πάει!!
Φυσικά η διοργανώτρια ήμουν εγώ!!!! (χιχιχι!!!)
Τι... γουρούνια, τι... ποντίκια, τι... οβελίξ, τι... καλόγριες, τι... νοσοκόμες, τι... ΕΜΟ, τι... τουρίστες, τι... μάγισσες, τι... αγγελάκια (καλά και κακά)!! Όλοι ήταν εκει!! Όλοι χορεύαν και όλοι πίνανε!!

Το σπίτι είναι σαν βομβαρδισμένο αλλά άξιζε τον κόπο!!

Καλές μας αποκριές λοιπόν!!!

Ετικέτες

5 σχόλια:

  • Τη 2:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Πάντα τέτοια και καλύτερα!

     
  • Τη 4:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Manthos είπε...

    Έτσι ... ένα πάρτυ να ξεχνιόμαστε και να ξεφεύγουμε από την ρουτίνα της καθημερινότητας.

     
  • Τη 10:25 π.μ. , Ο χρήστης Blogger andreas athanasopoulos είπε...

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΠΑΡΤΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ....ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ...ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑΑ ΔΗΛ....ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑ ΣΚΟΡΔΟΟΟΟΟΟΟΟΟ....ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ!!!

     
  • Τη 11:48 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    είχα πολύ καιρό να μπω στο μπλογκ και δεν το είχα δει!
    Ναι ήταν σούπερ και περάσαμε σούπερ και μπράβο στην οικοδέσποινα!
    Πάντα τέτοια
    το κακό αγγελάκι ;-)

     
  • Τη 4:00 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous στολες αποκριας είπε...

    Απλά ήθελα να αναγνωρίσω πόσο απολαμβάνω αυτό το δείχνουν ως ένα podcast και πόσο μεγάλη είναι αυτό το επεισόδιο ήταν ιδιαίτερα. Ευχαριστώ!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα