GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 15, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο118)

I'm back!!!
Έπειτα απο την επέμβαση που έκανα (έκανα μια διόρθωση σε ένα παλιο χτύπημα που είχα στο μέτωπο) είμαι και πάλι πίσω να σας μετράω Παρασκευές!!!!

Γενικα είμαι σε καλή κατάσταση αν και το τραύμα φαίνεται περισσότερο λόγω επούλωσης... Έχω να κάνω ακόμα κάποια πράγματα όπως laser ώστε να φύγει η κοκκινίλα και θα είμαι super!!

Αυτή την στιγμή στο γραφείο κάνουν κάποιες εργασίες η οποίες χρειάζεται να βάλουν σε λειτουργία τρυπάνια τα οποία εκτός απο τον τοίχο μου τρυπάνε και το μυαλό!!!!!!!!!!!!!!

και όπως θα έλεγε ο καλός μας Ρόσα συγγραφέας του Σκρουτζ: ΑΡΓΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ!!!

Σας εύχομαι καλό Σ/Κ σε όλους και να ντυθείτε καλά διότι κάνει πολύ κρύοοοο!!!!

Φιλιά πολλά!!!!

Ετικέτες

4 σχόλια:

  • Τη 12:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stiliano είπε...

    Καλημέρα
    Περαστικά (μη δίνεις και ιδιαίτερη σημασία στα εξωτερικά τραύματα).
    Σου εύχομαι καλό Σ/Κ (και μια σύντομη διακοπή της ΔΕΗ, για τα τρυπάνια).

     
  • Τη 12:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Περαστικούλια και σύντομα αχάρακτη η κεφάλα ;-)

     
  • Τη 1:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    περαστικα.

     
  • Τη 4:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    perastika chrysa mou!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα