GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 01, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο117)

Παρασκευή!!! Παρασκευή!!
Αχ τι ωραία που είναι σήμερα Παρασκευή!!
Χτες είχα πάει και Friday's και στις 00:00 γιορτάσαμε όλοι μαζί τον ερχομό της Παρασκευής!!!

Αύριο πάω για κουρεματάκι και μετά ουζάκι μετά της μανούλας στο νεράκι εκεί που έχει τα υπέροχα κυδώνια και το φοβερο χταπόδι!!! Θα περάσουμε super!!! Ελπίζω ο καιρός να είναι υπέροχος όπως και σήμερα και να βρούμε και ωραίο τραπέζι!!! Έτσι σιγά-σιγά να φεύγει ο χειμώνας...
Τώρα που το σκέφτομαι μου λείπει φοβερα η Νάξος!!
Θέλω να πάω στην Νάξο, να έχει ωραίο ήλιο και να κάτσω στην παραλία για καφεδάκι... έπειτα να πάμε βόλτα στον Προκόπη ή στην πλάκα και το βράδυ φαγητάκι στην Σουζάνα!!!
Ζητάω πολλά;;;;;

Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ!!!!

Ετικέτες

2 σχόλια:

  • Τη 12:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλό Μήνα!!!!
    Σε εκείνο το bowling θα πάμε τελικά;

     
  • Τη 2:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Συγνώμη An-lu Μου για την καθυστέρηση!!!
    Για bowling όποτε θέλετε απο την μεθεπόμενη βδομάδα!!!

    Υ.Γ. θα κάνω μια επεμβασούλα και θα πρέπει να είμαι σπίτι όλη την επόμενη βδομάδα...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα