GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Ιουλίου 03, 2006

Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλα τα παιδάκια!!!

Καλημέρα και καλή βδομάδα!!! Άντε και αυτή την βδομάδα θα δροσιστούμε και λίγο!!!
Χτες είχαμε πάει με το μωρό μου στο πάρτυ της βαφτισιμιάς του διότι είχε γενέθλια! Εκεί που λέτε είδα πολλές μαμάδες και μπαμπάδες με τα παιδάκια τους και έπαθα φρίκη!!! Είδα μια γυναίκα που ήταν απο τις πιο όμορφες που έχω δει να έχει παρατήσει τον εαυτό της, το σώμα της διότι έχει παιδί 1 χρονών!!!! Ο άντρας της ήταν ίδιος και απαράλαχτος! Παιδιά δεν ήταν ότι είχε παχύνει, αλλά είχε πιάσει το μαλλί της άτσαλα, ήταν τελείως άβαφτη και φορούσε ρούχα που δεν την πήγαιναν καθόλου!!! Επίσης έδειχνε πως αυτό είναι πλέον το στυλ της και πως γενικά αυτή ήταν η καλύτερή της εμφάνιση!!!
Στο πάρτυ ήταν επίσης και μια άλλη φίλη μου που ήταν έγκυος 6 μηνών και έχει και μια κορούλα 11 μηνών. Η κοπέλα παρότι ήταν έγκυος ήταν βαμμένη, χτενισμένη με ωραία ρούχα που κολάκευαν και αυτήν και την κοιλίτσα της! Έδειξε πως αφιέρωσε μισή ώρα για τον εαυτό της...
Επίσης έχω και μια φίλη που γέννησε το Μ. Σάββατο και όσο ήταν έγκυος και αφου γέννησε, το σώμα της δεν το παράτησε καθόλου!!! Ποτέ δεν βγήκε έξω απεριποίητη!!!
Οι περισσότερες μητέρες του χθεσινού πάρτυ ήταν απεριποίητες με εξαίρεση την κοπέλα που σας είπα και την οικοδέσποινα που ήταν δύο κούκλες!!!
Αφού φύγαμε συζητήσαμε το θέμα με τον Ανδρέα... Χωρίς να του πω τίποτα μου είπε πόσο άσχημη έγινε η τάδε και αν θυμάμαι πόσο όμορφη ήταν!!!
Ο ρόλος της γυναίκας είναι πολυδιάστατος... όμως δεν πρέπει να "ρίχνουμε" έναν ρόλο για χάρη ενός άλλου διότι όλοι οι ρόλοι μας είναι ίσης αξίας και σημαντικότητας!!! Εγώ δεν λέω να αφήσουν οι μαμάδες τα παδιά τους και να τρέχουν στα spa, αλλά λίγο θηλυκότητα δεν βλάπτει!!!! Στο κάτω κάτω κάνουν κακό στην σχέση τους και οι άντρες τους παύουν να της βλέπουν σαν γυναίκες, αλλά τις βλέπουν σαν μαμάδες τον παιδιών τους!!!!

Συμφωνώ πως όσοι είναι έξω απο τον χωρό πολλά τραγούδια λένε, όμως εγώ δεν θα ένιωθα ποτέ καλά αν δεν ένιωθα όμορφη εξωτερικά... Έχω ένα μεγάλο μείον... δεν θα μπορούσα ποτέ να δεχτώ τον εαυτό μου άσχημο

11 σχόλια:

  • Τη 10:06 π.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    να σου πω κάτι, είναι και θέμα συζύγου από ε΄να σημείο και μέτα.
    αν ο άντρας της δεν την ξελάφρωνε καθόλου απ το παιδί ώστε να μπορέσει να ετοιμαστεί, να βαφτέι, να κάνει τα νύχια της.... πώς να στολιστέι η γυναίκα;

    είχα και γω μια φίλη κάποτε που έμεινε έγγυος στα 20 της. Όταν πήγαμε σε ένα πα΄ρτυ γεννεθλίων φόρεσε πολύ ό,τι να νια ρούχα και δεν βάφτηκε καθόλου. όταν μας παραπονέθηκε "εσείς είστε τόσο όμορφες και γω δε είμαι" τη ρωτήσαμε γιατι δε βάφτηκε, και δεν ήξερε τι να πει.

    δεν είανι κακό να θες να έισαι όμορφη, αρκέι να μπορέις να δεχτείς τις όποιες αλλαγές θα φέρει ο χ΄ρονος στο σώμα σου και στο πρόσωπό σου... μην τρελαθείς και στα μπότοξ =Ρ

     
  • Τη 10:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Άστ' αυτά..

    άμα δέσετε τον γάιδαρό σας μετά... ξεχνάτε....

    ;p

     
  • Τη 11:23 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    ειμαι μαμα ενος αγοριου 16 μηνων.
    Πηρα λιγα κιλα στην εγκυμοσυνη μου, οσα ακριβως μου ειχε συστησει ο γιατρος μου.
    γενικα προσεχα πολυ γιατι και εγω πιστευω οτι πρεπει μια γυναικα να ειναι παντα γυναικα.οταν γεννησα επανηλθα μεσα σε ενα μηνα στο σωμα μου.
    παρ'ολα αυτα ομως εχουν υπαρξει πολλεςστιγμες που βγηκα απο το σπιτι ντυμενη χαλια, αβαφτη,αλουστη κλπ.

    εκει που θελω να καταληξω ειναι στο εξης¨.ειναι πολυ δυσκολο τη σημερινη εποχη να εισαι και εργαζομενη και μαμα και γυναικα και συζηγος και νοικοκυρα κλπ κλπ

    μπορει οπως ειπε και η μαριλινα να μην σου κρατησει ο συζηγος το παιδι για να κανεις μπανιο , μπορει να μην καθεται το παιδι και να εχει γκρινια και να μην προλαβεις να μακιγιαριστεις, μπορει να σερνεσαιτην κουραση και να μην εχεις προλαβει να σιδερωσεις
    τα καταλληλα ρουχα.....

    ειναιπολλα κοριτσι μου αυτα που πρεπει να αντιμετωπισει εκεινη την ωρα μια γυναικα.

    μπορει λοιπον απλα να την πετυχες σε ασχημη στιγμη.

    σε ολους συμβαινει....

    (συγνωμη για το σεντονι...

     
  • Τη 12:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Μαλλον αντικατοπτρίζει την βοήθεια και τη συμπαράσταση που δέχεται από τον σύντροφό της...μόνο γι αυτό το λόγο νομίζω πως παραιτούνται κάποιες γυναίκες από την περιποίησή τους όταν γίνονται μητέρες...
    Αν φτάσω σε αυτό το στάδιο θα σας ενημερώσω λεπτομερώς.
    Νταρθ, αυτά περί "γαϊδάρου" είναι λάθος. Αν δεν δέχεσαι ενδιαφέρον για το άτομό σου, γιατί να το δείξεις εσύ; Λειτουργεί αμφίδρομα αυτό.



    ΥΓ "χορό" φιλενάδα

     
  • Τη 1:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    αυτο ειναι κυριως προνομιο των ελληνιδων

     
  • Τη 1:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Νίκος Παργινός είπε...

    Τα πράγματα είναι απλά. Όντως μετά τον γάμο η πλειοψηφία των γυναικών αρχίζουν και χαλάνε. Έρχονται και οι εγκυμοσύνες και το πράγμα αποτελειώνει. Νομίζω όμως πως μπορεί μια γυναίκα σήμερα να παραμείνει ελκυστική και να είναι σύζυγος και μητέρα. Πάνω από όλα όμως νομίζω πως κι ο σύζυγος έχει το μερίδιο ευθύνης του. Όσο για σένα Χρύσα... δεν έχεις παρά να ρωτήσεις τον Ανδρέα...

     
  • Τη 7:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ο θάνατος μιας σχέσης An-lu μου είναι πάντα αμφίδρομος. Άμα το τρέφεις το ενδιαφέρον πάντα υπάρχει. Αν δεν το τρέφεις δεν θα υπάρξει...

     
  • Τη 11:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    νίκο να με συγχωρείς, αλλά εγώ περισσότερο τους συ΄ζυγους βλέπω να γίνονατι αντι-σέξυ μετά το γάμο....

     
  • Τη 2:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    εγώ πάλι και πριν το γάμο άβαφτη, και τώρα, και μετά :))
    τα βαριέμαι αυτά τα μακιγιαρίσματα και τα μαλλιά δεν ξέρω καν πώς να τα φτιάξω. και τα ρούχα δεν με ενδιαφέρει αν είναι της μόδας... αρκεί να ταιριάζουν μεταξύ τους και να μου πηγαίνουν κάπως. Στην Ελλάδα ένιωθα πολύ άβολα όπου κι αν πήγαινα γιατί δίνουμε μεγάλη σημασία στην πειποίηση. Εδώ νιώθω μια χαρά γιατί ο καθένας πάει σε ένα πάρτυ όπως τού ρθει. άλλοι μπορεί να φοράνε σέξυ κι άλλοι κάσουαλ...

     
  • Τη 8:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • Τη 8:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Στη δουλειά μου μόνο μια γυναίκα ντύνεται καλά και ξεχώριζει από τις άλλες που έχουν τα χάλια τους. Χαίρεσαι να τη βλέπεις. Δεν ντύνεται σαν τσούλα ή σαν να πηγαίνει σε επίσημη εκδήλωση, απλώς προσέχει τα χρώματα. Οι άλλες είναι απαράδεκτες (αν και τουλάχιστον ξέρουν να φτιάχνουν τα μαλλιά τους...)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα