GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 48)

Καλημέρα παιδάκια!!! Σήμερα και αύριο θα έχει πολύ ζέστη, την Κυριακή θα αρχίσει να χαλάει ο καιρός... και την Δευτέρα θα έχει χαμηλή (για την εποχή) θερμοκρασία!
Για λίγο ακόμα καιρό οι παραλίες της Αθήνας θα είναι ασφυκτικά γεμάτες.... Σε λίγο θα ξεκινήσουν οι διακοπές του Ιουλίου οπότε όσοι μείνουμε τον Ιούλιο Αθήνα θα την περάσουμε ζάχαρη!!!!
Σας εύχομαι καλό Σ/Κ, καλό μήνα για αύριο και μην ξεχάσετε να βάζετε στην μούρη σας και στην θεϊκή κορμάρα σας συνέχεια αντιλιακό για να μην μου καείτε!!! Σε περίπτωση που καείτε τρέχετε σε ένα φαρμακείο και αγοράζετε Bepanthol σε σωληνάριο και πλακωνόσαστε μέχρι να ξετσουρουφλιστείτε!!!!

Η φωτό είναι απο τα Φαλάσαρνα (εκεί ήμουν το προηγούμενο Σάββατο και πλατσούριζα...)

5 σχόλια:

  • Τη 12:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Στην γκαμήλα τί βάζω;;;

     
  • Τη 12:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Βρε εσύ είσαι ο καμηλιέρης εγώ θα σου πως;;;

     
  • Τη 1:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Άντε και καλό σου Σ/Κ!
    και Bepanthol αντηλιακό για το πρόσωπο! Μην ξεχνιώμαστε!


    ΥΓ ιδέες ακόμα περιμένω!

     
  • Τη 6:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger homelessMontresor είπε...

    Μετράς πάντα τις παρασκευές σου ή μου φαίνεται? :-)

     
  • Τη 1:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    Φαλασερνα,ειναι το αγαπημενο μου μερος.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα