GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006

Καλημέρα!!!

...και καλή βδομάδα!! (ελπίζω χωρίς βροχές!)
Μου ήρθε σήμερα αυτό το mail.

Το Σάββατο το βράδυ (3/6/06) και ενώ όλη η Αθήνα διασκέδαζε στην παραλιακή, μας έβαλαν και τα 6 σε μια κούτα και μας πέταξαν στην μέση του δρόμου με σκοπό να δώσουν τέλος στη ζωή μας. Ευτυχώς κάποιος πάτησε φρένο εγκαίρως και μας πήρε προσωρινά σπίτι αλλά δεν μπορεί να μας κρατήσει όλα. Είμαστε 3 εβδομάδων και όλη μέρα παίζουμε, τρώμε και κοιμόμαστε πάνω σε μια παλιά μπλούζα. Είμαστε γλύκα και αγαπάμε όλο τον κόσμο!!! Μήπως θέλετε να κρατήσετε ένα από εμάς; (ΒΟΛΤΑ;;;) ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΝΤΕ FORWARD ΑΥΤΟ ΤΟ MAIL ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. Αν ενδιαφέρεστε ή έχετε κάτι να προτείνετε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 6978 722 266 ή στο 6944 254 618. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Σίλια, x





8 σχόλια:

  • Τη 3:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Rodia είπε...

    Ενημέρωσα φίλο μου, που έχασε πρόσφατα το γλυκό του φιλαράκο...

    Ευχαριστώ Χρύσα!:-)

     
  • Τη 3:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Rodia Μου εύχομαι ο φίλος σου να πάρει κανένα... Ήμουν σίγουρη πως κάποιος θα βοηθούσε!

     
  • Τη 8:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Katerina ante portas είπε...

    Λυπάμαι που μόνο λίνκ σε αυτό μπορώ να δώσω στο site μου..

    Τι γλυκό από μέρους σου παιδί μου! Μπράβο!

     
  • Τη 5:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    a polu thelw ena.. alla an ferw spiti 3to skuli tha petaksoun emena

     
  • Τη 3:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Το έστειλα και σε άλλους το μέηλ, κάποιος θα βρεθεί. Ελπίζω πως αν δεν βρεθούν οικογένειες τουλάχιστον θα μποροέσουν αυτοί που το βρήκαν να τα στειρώσουν πριν τα αφήσουν πάλι στο δρόμο.

     
  • Τη 4:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μακάρι όλα να πάνε καλά σε αυτά τα πλασματάκια...

     
  • Τη 10:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    μπήκα τυχαία σε ένα φιλοζωικό σάιτ και είδα πόσα πολλά ζωάκια μαζεμένα από το δρόμο ψάχνουν οικογένειες... με ταράζει που με τόσα παραπεταμένα ζώα υπάρχουν εκτροφείς και κόσμος που αγοράζει καθαρόαιμα από αυτούς!! Και αοί συνεχίζουν να μην στειρώνουν τα ζώα τους! Είναι για πολύ ξύλο μερικοί!!

     
  • Τη 8:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger unpaiktable είπε...

    Πω πω φάτσες :)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα