GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Μαΐου 15, 2006

Καλημέρα!!!!!

... και καλή βδομάδα!!! Πως περάσατε το Σ/Κ; Εγώ μια χαρά!!! Ποιους είδα το Σάββατο; Την VAS και τον Zouri!!! Ας τα πάρουμε όλα απο την αρχή...
Με την vas συναντηθήκαμε στην Γλυφάδα το πρωί στις 10:00 (ο zouri ήρθε κατά τις 10:30). Την αναγνώρισα αμέσως και περπατήσαμε ώς το cafe! Ένιωσα διάφορα συναισθήματα... Ένιωσα χαρά και σύγχιση διότι έβλεπα έναν άνθρωπο που ήξερα πολλά για την ζωή του αλλά δεν τον έιχα δει ποτέ... Δεν είχα δει πως εκφράζεται, πως μιλάει, πως κινείται!!! Ήταν συγκλονιστικό!!! Έπειτα ήρθε και ο zouri ο οποίος με την πληθωρική του προσωπικότητα δεν σου αφήνει περιθώρια να σκεφτείς και πολλά, σου γίνεται αμέσως οικείος!!! Είπαμε πολλά πράγματα και εγώ τουλάχιστον προσωπικά πέρασα υπέροχα!!! Να'στε καλά παιδάκια και χάρηκα πολύ που σας γνώρισα!!!!

5 σχόλια:

  • Τη 9:52 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    Το απογευμα ημουνα με αλλα παιδια απο το blogs.gr,και συνεχεια τους ελεγα για σας.
    Φυσικα σαν ρεμαλια που ειναι μου βαλανε τις φωνες που δεν φωναξα και αυτους.
    H vas,εχει την εξυπναδα της Ελληνιδας,και την ηρεμια μιας Ελβετιδας.
    Οσο για σενα,ουδεν σχολιο.
    Αν πω την αποψη μου,θα με δειρει ο Αντρεας,και το blog σου,θα γινει γραφειο προτασεων γαμου.
    Την vas,μας την εκλεψε ο αλλοδαπος!!

     
  • Τη 9:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ευχαριστώ zouri για τα καλά σου λόγια!!! Ναι θα έπρεπε να είχες πει και στα παιδιά!!! Συμφωνώ με αυτό που είπες για την vas!!! Και σίγουρα μου έκανε φοβαρή έντύπωση ηπως ο τόνος της φωνής της ήταν χαλαρωτικός!!!!

     
  • Τη 3:53 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Σμουτς!!!!!
    Κανονίσατε τον επόμενο καφέ?

     
  • Τη 1:01 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
    »

     
  • Τη 1:01 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
    »

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα